måndag 26 augusti 2013

TIPS OM HÄRLIG BADUMSFROTTÉ











Hej vänner!




Hoppas ni mår fint så här efter sköna helgen:) Idag tänkte jag tipsa om en massa härlig badrumstextil här i bloggen. Visst är det en speciell känsla att få hänga upp fluffiga väldoftande nya handdukar i badrummet och nu till hösten, som är på intågande, kanske man vill se över sin linnegarderob med badfrotté, kanske använt en del till stranden i sommar och behöver lite nytt?!:)


Jag gillar verkligen Hemtex kollektioner med badfrotté (har flera uppsättningar här hemma i olika färger:), speciellt kollektionen med supersofta handdukar som heter Hotel Selection, känns precis lika lyxiga som just ett fint hotells handdukar.





Man kan såklart mixa och matcha färger hur man vill men jag gillar verkligen den här grå, som känns som den perfekta grå färgen. Passar in i båda mina badrum:) Hotell Selection kollektionen är Hemtex finaste frotté i 100% bomull och finns i flera storlekar med riktigt bra pris.  30 x 50 69kr, 50 x 70 129kr, 70 x 140 299kr, 90 x 150 349kr.





Och ni varför inte matcha badrummets nya handdukar med en ny lyxig morgonrock, lite utöver den vanliga, i samma serie?! Hotell Selection morgonrock 799kr.


Nu önskar jag er en fin måndag så ses vi snart igen!



KRAM







Detta inlägg är i samarbete med Hemtex.


3 kommentarer:

anettan sa...

Ser riktigt härligt mjuka ut. Snygg färgkombo också. Ha en fortsatt bra måndag. Kram Anette

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Nu blev jag sugen på lite nya fräscha handdukar till badrummet. Härliga färger!

Kudden i inlägget innan är sååå snygg!

Må så gott fina du
KRAM

Junitjej sa...

Jag kom nu på att vi måste köpa hem ny frotté!