onsdag 7 augusti 2013

SOMMARLOV I ETT PAR DAGAR TILL





God morgon vänner!




Här fortsätter vi med sommarlov i ett par dagar till och unnar oss låång sovmorgon. Vi som är vana att hoppa upp redan strax efter fem på vardagar i vanliga fall, tycker att detta är världens lyx att få gå och dra i nattlinnet en långstund och slippa morgonstressen:)





En brunbränd lillasyster myser i sitt nya nattlinnet (Polarn & Pyret) väntar på att frukosten ska bli klar och att vi ska ge oss iväg ut på sommarlovstur:)


Så bäst att sätta fart här;)


Ha en fin fin dag!



KRAM






8 kommentarer:

Fia sa...

Tycker du har en så fin blogg!!! Även jätte fint hemma och verkar ha en fin familj! Vill bara säga att jag gillar din blogg jätte mkt! Sen bor du inte så långt i från mig (alla andra bloggar jag läser bor i alla fall längre bort) jag bor i Söderköping och har fått för mig att du bor i Linköping ... Vet inte om det stämmer. Känns därför lite extra kul när man kan uppsöka och kolla in saker lite enkelt som du tipsar om.
Jag har också jobbat på LiÖ :)) men gör det inte nu då jag skolat om mig.

Stor varm kram till dig!!!

Fia

anettan sa...

Det låter hur härligt som helst, bara njut! Kram Anette

Gabriella sa...

Härligt att få njuta av sköna sovmorgnar och äta frukost i lugn och ro! Så fin hon är din dotter=) Ha fortsatt fina sommarlovsdagar!
Kram

Ninelin - we remember moments sa...

Så skönt med sovmorgon. Det har vi inte längre här hemma. kram

Anonym sa...

Hej

Vore jättekul att se bilder på ditt vardagsrum soffa och mandel, var så länge sen.mer bilder på ditt hem i bloggen vore jättekul du visar så sällan på rummen numera. Vore jätteinspirerande då du har så fint hemmet. Kram Mira

pilotfrun sa...

Så härliga dessa sommarmornar är! Man vill aldrig att de ska ta slut:) Vi bor i Spanien och där varar sommarlovet ända till början av september-skönt.
Kram
Rebecca

MITT VITA HUS sa...

Tack rara all ni för era hälsningar här till mig:) Stor kram till er alla!

Fia: Stämmer bra:)

Mira: Jag vet att ni vill se mer från mitt hem, men det händer inte så mycket här just nu utan ser ut som på de bilderna jag redan visat. Lovar om det blir något nytt så visar jag:)

Rebecca: Åh Spanien året om, låter lovely:))


Kram


M





Anonym sa...

Vore kul och se nya vita soffan och kudden som du visar i förra inlägget, ser ju ut som Ikeas nya soffa som är mer schäslong soffa, den är ju jättesnygg så du har ju visst nya möbler, varför visar du inte den ....utan svarar de som frågar att du inte har ngt nytt?....
Mvh gina