torsdag 15 augusti 2013

SKOLSTART & HÖST I LUFTEN









Jag vet inte riktigt än om jag är redo. Redo för hösten och för att sätta på mig varmare kläder (även om det ska blir supermysigt, när det väl blir:). De superfina nya Swedish Hasbeens-bootsen från Creative Lounge kom med posten igår, och jag tror de får ligga i sin kartong inslagna i silkespapper ett tag till och vänta på att jag blir redo.



Hej torsdag & skolstart!




I morse var det två små som hoppade upp ur sängen utan att vara det minsta lilla trötta. Det var bara väldigt pirrigt och en massa förväntansfulla känslor på att få träffa alla små vänner igen:) Jag, jag tycker det blev väldigt tomt här hemma utan mina två små skatter!




KRAM









7 kommentarer:

Gabriella sa...

Åh så snygga! De ser ju alldeles underbara ut:)

Miss Tess sa...

Både snygga och ser sköna ut, toppen!

Önskar dej en fin kväll!

Kram kram

Boviksmarinan sa...

Rackarns snygga, har oxå kikat på dessa men kom att tänka på att jag har ett par beige så jag får väl lägga det hela på hyllan ett tag iaf ngn vecka;-)! Kram

Boviksmarinan sa...

Rackarns snygga, har oxå kikat på dessa men kom att tänka på att jag har ett par beige så jag får väl lägga det hela på hyllan ett tag iaf ngn vecka;-)! Kram

Junitjej sa...

Kanonsnygga!

Vitae stilo sa...

Åååå snyggaste skorna!
Jag har också tittat på dom där.. Hur är dom i storlek vännen?

Kramar

Anonym sa...

Så snygga skor *vill ha* :)

Johanna/Kollijox75