fredag 16 augusti 2013

OFF TO SCHOOL







Dags för skolan igen!

Inga sura miner här den här morgonen heller, bara roligt. Speciellt när man fick gå i nya fina skolkläder med:)

Ha en underbar start på fredagen nu alla ni fina som kikar in här!



KRAM






psst, Ni brukar vara några som är nyfikna på vart kläderna kommer ifrån så jag skriver här. Alice kläder är nya tuffa jeans leggings, ett sött prickigt volanglinne båda från Po.P, en ny tunn kofta från H&M (behövs verkligen nu så här på morgonen - kyligt i luften), skolväska gammal favorit som funkar fint fortfarande!


5 kommentarer:

Anna sa...

Åh så fin hon är!! Hoppas hon får en bra dag i skolan!! Kram

Anonym sa...

Hej!

Så fin din lilla skoltjej är:)
Jag skickade en kommentar om dina svenskt tenn elefant underlägg, antingen försvann det eller har du inte accepterat det?
Jag undrar bara om de svarta underläggen är i stabil o styv plast eller är de så där sladdriga? jag tycker de är så fina och funderar på att klicka hem dem om det går.

MVH
Marina i Skåne

MITT VITA HUS sa...

Marina: Hej raring! Din kommentar har nog försvunnit, jag har inte sett den:) De är i stabil plast, du blir nog inte besviken om du klickar hem dom:)

Kram och fin fredag till dig!

M


Anonym sa...

Tack Mia för svaret! Då ska jag beställa dem :)

Med vänlig hälsning,
Marina

Vitae stilo sa...

Så söt <3

Kul att hon tycker om att gå i skolan, min yngsta började i gymnasiet idag... Fattar ingenting!! ;-)

Kramiz