onsdag 21 augusti 2013

MITT I (JOBB)VECKAN








Måste bara visa er mina fina fredagsblommor som står i vardagsrummet. De är verkligen tokvackra just nu:)


Heeello vänner!



Jisses redan onsdag, den här veckan går verkligen hur fort som helst. Snart helg igen. Men först två jobb dagar kvar! Det har verkligen varit skoj att komma tillbaka till jobbet, träffa alla goa kollegor igen, men det har varit mycket att göra hela tiden, så man är rätt trött och nöjd så här på kvällen när man kommer hem och har tagit hand om familjen, fixat middag och gjort alla vardagssysslor. Jag har nog somnat väldigt ovaggad de senaste kvällarna ha ha:)


Hoppas ni mår bra, ni rara som kikar in här hos mig i mitt lilla space i cybervärlden:)



KRAM







10 kommentarer:

Anna sa...

Helt tokfint! Snacka om krispigt ;)

KRAM

Natasha @ Northern Light Blog sa...

Just beautiful, in fact I just HAD TO pin this image :)

Helenas enkla vardag sa...

Fint med liljor. Har faktiskt några i min trädgård som jag kunde ta in och njuta av. Sov gott syster.
Kram Helena

Anonym sa...

Klart vi gör, du har det så otroligt fint och inspirerar så mkt.
Ha en fortsatt bra vecka. Min dagar denna vecka har spenderats i sjuksängen :(

Kram
Fia

Nilla Q sa...

Så fina! Här blir det fredagsstäd idag, eftersom jag är hemma med en sjukling. Måste nog skaffa mig lite blommor jag också!

Kram Pernilla

LOPPISLIV sa...

Helt underbart!! Blir alltid så inspirerad av dina krispiga foton från ditt vackra hem!!

Kram Paula

Två Trappor sa...

Fantastiskt vackert!! Fin helg till dig, Mia <3
Kram Madeleine

Anonym sa...

Vad jobbar du med och var bor du?

Linnea sa...

Vart kommer den underbara vasen ifrån? :)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jag jobbar som sjuksköterska!

Linnea: Vasen kommer från Svenskt Tenn och heter Dagg:)

Kram


M