söndag 18 augusti 2013

LAUNDRY DAY








Här är det segt läge denna söndag (blev visst lite sent igår hos vännerna:). Jag roar mig i tvättstugan med tvätten och försöker få i ordning lite här tills vi drar igång vardagen i morgon igen. Tycker det faktiskt ska bli helt ok att komma tillbaka till jobb och någorlunda rutiner igen. Känner mig faktiskt ganska klar med sommaren för denna gång:)



KRAM





psst, Idag testar jag mitt nya tvätt- och sköljmedel från Maison Belle/Ellis Corner. Tipsar även om att Ellis Corner har fraktfritt just nu!

3 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Ja, nog piffar sådana fina flaskor upp det tråkigaste jobbet!

Önskar dig en fin kväll kära du!

Kram Maria

Emma - white avenue sa...

Vilka fina flaskor!! Så fina bilder också! Hoppas ni har en mysig söndagskväll! Kram, Emma

HjärtatsVitaHem sa...

Så fina flaskor. Hoppas de doftar lika ljuvligt! :)

Kram Jenny