fredag 30 augusti 2013

IT'S FRIDAY





Tjingeling!



Och så blev det fredag igen - häääärligt:)


Här har jag knappt startat dagen, är sååå seg efter en mycket trevlig kväll igår (med alldeles för mycket Sangria ha ha;) Vi var nämligen ett gäng på Aioli och både åt (oj oj så gott med spansk tapas aioli, grillade tigerräkor, oliver, serranoskinka, korvar, fritierade jalapenos, fyllda paprikor, fajitas med parmesankräm, kycklingspett och massa mera gott) och drack och hade mycket trevligt. Så tips om ni är i stan att går till Tapasbaren Aioli! Den får toppbetyg av mig:)


Ha en fin start på fredagen nu, så ses vi snart igen:)



KRAM







3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Åh vad jag älskar Sangria och tapas.. Min bästa restaurang ligger i Stockholm och heter Caliente, den måste du testa om du är i Stockholm.
Ha en skön skön fredag.
Kram helena

Anonym sa...

Noterar att det var länge sedan du visade interiörbilder från ditt hem dvs helhetsbilder av vardagsrum, sovrum, allrum, barnens rum - enbart kök och bad har dykt upp det senaste året. Saknar detta och vill gärna se och inspireras av hur du har det!
/ Frida

MITT VITA HUS sa...

Frida: Ja det var ett tag sedan det var något på vardagsrummet! Det är bara därför det har itne hänt något där på väldigt länge. Nu är vi dock på gång med ny soffa och det ska även bli en ny matta där så så fort det är klart kommer det några nya bilder:) Sovrummet ser du i några inlägg tillbaka, inget nytt där heller;) Barnens rum kommer det kanske snart lite nya bilder på!


Kram


M