måndag 12 augusti 2013

HÖSTNYHETER & RABATTKOD









Älskar sådan här riktigt snygga vardagsboots! Dessa är från Swedish Hasbeens a/w-13 och du hittar massor fler fina modeller här. Ett par är på väg hem till min höstgarderob as we speak!



Tjingeling vänner!




Är ni redo för lite höstnyheter än? För visst nu anar man hösten på riktigt nu (även att jag har en veckas skön semester kvar:)?! 

Jag tokgillar hösten och höstmodet massor. Älskar verkligen att få klä sig i snygga boots och tjocka koftor och en skön scarf och är du lika sugen som jag på höstens nyheter måste du kolla in hos Creative Lounge, där fylls hyllorna just nu med massor fin fina "vill ha" och med koden: CL946MVH får  du just nu 20% på allt (ej presentkort), både nyheter och rean! Koden gäller i 24 timmar från och med nu:)



KRAM






Detta inlägg i samarbete med Creative Lounge.se.


2 kommentarer:

anettan sa...

Jag tycker ju om hösten och modet är mycket roligare än de vi har på sommaren tycker jag......min plånbok och jag är inte riktigt överens bara. Kram Anette

Gabriella sa...

Åh, vilka underbara skor! Så härliga:) Visste inte att de hade så snygga boots, tack för tipset:)
Kram