onsdag 28 augusti 2013

HEJ LILL-LÖRDAG






Nu har mina fina posters från Drythings.se anlänt och i morgon är det jag som far och kollar ramar:) (såklart får ni se så fort de kommer upp:)



Hej hallå!



När jag vaknade i morse så kändes det hopplöst att försöka komma upp! Jag var så trött så ögonen gick i kors på mig. Ser fram emot att inte behöva sätta klockan på tidig morgon igen i morgon;) 

Här nu har jag precis landat hemma, stannade till på stan och på 200m2 och hämtade upp ett par nya lampor (till tjejernas rum) och sedan var jag även en sväng förbi affären. Kunde inte låta bli att norpa med mig senaste numret av Family Living där i affären när jag såg framsidan med min favorit Leila Lindholm:) Vet ni förresten att nu kommer hon med sin egna inredningsbok, ja precis nu i Oktober. Den ska heta Welcome Home och Leila har skrivit den tillsammans med sin vän Ulrika Magnusson. Riktigt spännande tycker jag och såklart ska jag införskaffa ett exemplar:)


Nu dags för lite middagsfix här! Massa hungriga små med vänner här som vill ha mat i kurrande magar:)


Fin kväll vänner, vi ses snart igen!



KRAM







4 kommentarer:

Ninelin - we remember moments sa...

Hur vad tidningen?
Det känns verkligen att vardagen har dragit igång igen.
kram N

anettan sa...

Den vill jag också ha, jag vill läsa om Leila. Ha en bra kväll. Kram Anette

LIVSGLITTER sa...

Är faktiskt riktigt nyfiken på den nya boken, håller tummarna för att hon har lika bra smak på inredning som på bakverk...fniss...

MITT VITA HUS sa...

N. Ok, hade gärna velat ha mer bilder från hennes hem men man får nöja sig med det hon vill dela:) ibland tycker jag Family Living är mest för småbarn, men i detta nummer var det lite för tånåringen med vilket är kul då ens egna små skatter börjar bli äldre:)

Kram

M