fredag 9 augusti 2013

FINA FREDAGEN ÄR HÄR








Idag är det sista dagen på mannens semester och därmed slut på vår hela-familje-semester. Han är ju iofs ledig i helgen, men på måndag går han tillbaka till jobbet och vi tjejer får klara oss hemma själva. Men idag är det fredag och oavsett om det är semester eller ej tycker jag om den här dagen lite extra (båda mina små är faktiskt födda på just en fredag:)

Idag har vi storhandlat och fyllt kylskåpet igen. Tycker det alltid är skönt att ha avklarat till helgen:) Fick med mig lite fredagsblommor (äntligen börjar det bli säsong för vackra liljor), ett nytt magasin och mumsig choklad (tycker faktiskt mycket mer om mörk "riktig" choklad än det där vi vann på grönan, den får de andra ha för sig själva;) hem från affären, alltid lika trevlig vardagslyx:)

Har även hämtat ut ett stooort paket som kom idag på posten och det ska ni få se lite senare promis!



KRAM & HAPPY FRIDAY







3 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Ja, när semestern är slut så kommer fredagarna att få tillbaka sitt guldskimmer... :)
Hoppas ni får en underbar helg!

anettan sa...

Nu blev jag nyfiken på ditt paket....... På senare år tycker jag också bättre om mörk choklad än den ljusa men så har det inte alltid varit. Ha en riktigt bra lördag. Kram Anette

Vitae stilo sa...

Gokväll fina vän!
Förutom liljorna så älskar jag mint choklad <3

Kramiz