lördag 24 augusti 2013

FEST I STAN





Tjing på er vänner!



Ja här har det visst varit både torsdag och fredag och helt plötsligt blev det lördag och nu sena kvällen. Jag har haft precis fullt upp och tänkt kika in till er flera gånger men så har det inte hunnits med helt enkelt. Nu i alla fall sitter jag här och har precis laddat in ett gäng bilder från kameran in i mac:en, det är dels bilder från en liten tripp vi tog ner till stan i kväll och på stadsfesten som pågår för fullt. Sen är det lite bilder från en liten utflykt jag och mannen gjorde idag, men dom tar vi i morgon tror jag, för phu jag är faktiskt ganska trött just nu när jag känner efter och jag måste nog ta och snacka med kudden alldeles strax:). 

Som sagt vi hann inte mer än hem och hämta upp tjejerna hos farmor & farfar innan det var dags att hoppa upp på cykeln och ta sig in mot stan och Darin-konsert som väntade. Vi var dock lite hungriga så vi passade på att ta oss en bit mat innan det började:)



Loppan på Stora hotellets uteservering, som ikväll var precis proppad med folk (i vanlig ordning).


Kramis med pappa.


På Storan äter man den godaste ceasarsalladen i stan (ja jag vet jag är urtråkig och väljer alltid samma typ, men det är ju sååå gott;)


De andra valde burgare:)


Spända på Darin, kommer vi se något, kommer han snart:)


 Jo då vi såg och oj oj vad bra han är Darin. Levererade hit på hit, både nya och gamla:)


Ibland är det bra att ha en pappa (som är lååång) som kan lyfta en högt när man inte ser!


Sen provade vi godisremmar och gå ett varv runt fontänen innan vi cyklade hem i augustikvällen!



Nu ZZzzzz, vi ses i morgon igen!



KRAM








4 kommentarer:

Gabriella sa...

Vilka mysiga bilder! Ser verkligen härligt ut:)

Ninelin - we remember moments sa...

Mysigt kväll. kram N

Grodmamman sa...

Hade gärna sett och lyssnat till Darin jag också! Han är ju så bra!:)
Mysigt med restaurangbesök innan också!
Fina tjejer ni har!
Kram

Merete sa...

Herlig!
Du har så smellvakre døtre :-) Virkelig!
Klem Merete