lördag 17 augusti 2013

DAGENS TIPS




Hej vänner!


Hoppas ni mår fint denna lördag!?


Här är vi ska vi alldeles strax bege oss till goda vänner för grillkväll, men innan dess vill jag bara passa på att ge er ett tips





Det kanske är likadant hos er som hos mig, att alla krukor står tomma och tråkiga i fönstren efter sommaren (jag har så svårt att ha växter på sommaren inne, allt dör jämt! För varmt och för torrt och framför allt för lite vatten;)). Igår när svängde jag in på Plantagen och fick se att det var 50% på växter (innomhusväxter och på medelhavsträd). Jag fyndade mig ett superfint citronträd för bara 250 kr, med massa gröna citroner på som fick följa med mig hem och det blev hur fint som helt i fönstret på övervåningen!


Nu måste jag kila, men vi ses snart igen och tills dess önskar er alla en fin fin kväll!



KRAM






6 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Vilket bra tips. Här är krukorna tomma eller fulla med vissna blommor. Blir nog en sväng iväg till plantagen imorgon.
Kram Jannike

Anonym sa...

Helfint!..............Vad är lyktan ifrån? Day home?? Tack för en super blogg!!Från en nyfiken men glad läsare./Rebecca

Anonym sa...

Stilrent det blev!!!
Mvh Camilla...

MITT VITA HUS sa...

Tack rara ni för era fina ord:)

Rebecca: Lyktan kommer från Olsson & Jensen och jag köpte den i julas på butik Esq här i stan.


Kram


M


Gabriella sa...

Så härligt det ser ut i ditt fönster! Jag är också sugen på lite grönt och enligt planen ska det införskaffas nästa vecka:)

Linda sa...

Synd att vi inte har Plantagen här i stan.
Det blev superfint med citronträdet hemma hos dig.

Kram Linda