torsdag 1 augusti 2013

BADVÄSKAN PACKAD







Älskar verkligen min stora Lexington badväska som är köpt förr förra året (Hvita Villan), den har den perfekta storleken att packa i till alla i familjen. Idag var den fylld till bredden med badhandukar, diverse badprylar så som cyklop och badkläder (tjejernas färgglada bikinis kommer i år från H&M och Po.P), läskande lemonad och nytt magasin (inte jättenytt kanske, men jag har bara inte än hunnit kika i det sen det damp ner i brevlådan), när vi åkte mot stranden.



Hej Augusti!



Idag startade vi denna nya sommarmånad med att åka mot sandstranden i Varamon. Det var precis lagom varmt idag och oj oj solen har visst tagit lite känner jag i kinderna nu:)

Jag älskar verkligen augusti månad, visst några antyder till att det skulle kännas som hösten är på väg och förvisso det är den ju, men i n t e än;) Nu ska jag passa på att njuta maximalt med la familia de sista semesterveckorna ända fram tills skolstart:)


Njut ni nu med vänner, av den sköna sommaren!



KRAM







4 kommentarer:

Millas hem sa...

Ja, det gäller att suga det sista ur högsommaren nu!=)Hösten är såå charmig i sig, men lite till kan allt sommaren stanna!=))

Trevlig kväll!

Kram Camilla

Anonym sa...

Den där lemonaden har du hittat den i Linköping? Har bara hittat den på burk, men det känns ju inte lika classy :)
Ha en fin dag! // Emma

alexochcarin.wordpress.com sa...

Ja håller med. Njuter av augusti för fullt, än är det mycket sommar kvar!
Kram Carin

MITT VITA HUS sa...

Emma: Köpt i stan ja:)

Kram

M