söndag 28 juli 2013

PÅ LADUGÅRD 206







Igår var vi på utflykt på östgötaslätten med fina vänner. Ladugård 206 är ett supermysigt litet ställe mitt ute på landet i närheten av Vadstena och där man kan både äta gott och shoppa dansk inredning (kan inte bli bättre eller hur?;)



Hej på er raringar!




Här är det segstartat denna söndag. Det blev en aningen sent i går eftersom kvällen var ljuvlig och vi satt länge ute på terassen med våra goda vänner och både åt och drack gott. Men nu har vi precis fått i oss en supergod brunch och så smått börjat komma igång igen (måste älska semestertider:).


Idag visar jag er några bilder från gårdagens utflykt som får bli ett tips om ni har vägarna förbi här på någon gång!







Fint dukat på bordet i butiksmiljön.


I butiken Mamsell Caramell (som också finns på nätet här) kunde man shoppa inredning från mina favoritmärken. Både jag och vännen gjorde en hel del fina fynd (ja det var massor bra rabatter nu, så passa på, tror även de är det i nätbutiken:)


Mysig miljö inne i ladugården:)


Och en personlig meny som gjorde en glad:)


Jag och A valde räksmörgås som var lite annorlunda men supergod.


Alla fyra små tjejer hittade en skatt i dungen bredvid, ett klättervänligt dumleklubbsträd.


Min fiiina lilla loppa.


Tror nog trädet behövdes vattnas kraftigt efter vårt besök hi hi;)



Ha en fortsatt fin söndag nu så ses vi snart igen!



KRAM







4 kommentarer:

Jessica - Svart på vitt sa...

Vilket härligt ställe! Ser ut att finnas mycket fina ting... Och ett dumleklubbsträd.. Wow!! :)
Kram kram

Ninelin - we remember moments sa...

Ser ut som ni haft supermysigt. Älskar också sommartider, hej hej. . .

dnyahuset sa...

Så mysigt ställe. Dit skulle jag gärna åka någon gång.

Gabriella sa...

Åh så mycket härligt på dina bilder! Underbart. Och kul med lite shopping:)