måndag 1 juli 2013

HEJ NYA SOMMARMÅNAD







Det här måste vara den perfekta sommarväskan eller hur? Tokgillar elefanterna från tennet:)




Tjingeling vänner!




Idag startade vi denna nya sommarmånad med sol och bad (det var perfekt soligt och helt ok varmt väder på förmiddagen innan de stora molnen drog in). Min två små skatter är helt tokiga i att bada och vill alla dagar som är fina åka och bada och väl där ligger de i vattnet typ hela tiden (till skillnad från denna mamma som har blivit en riktig badkruka;) och vill aaaldrig åka hem.


Hoppas denna sommar kommer bjuda oss på fler härliga (soliga och badvänliga) dagar nu, det är så välbehövligt för att ladda upp en massa vitaminer till hösten!


Nu dags ringa lillebror som fyller år idag (hipp hipp), sedan ett avsnitt av Homeland på Netflix.



Vi ses i morgon igen!



KRAM








10 kommentarer:

Emma - white avenue sa...

Elefanterna är fantastiska!! Har verkligen fastnat för deras fina tapeter också!! Mein gott säger jag bara!! Så läckert!! Kramar till dig / Emma

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Håller med, såå fin!

Må så gott
Kram Susanne

Nazima sa...

Älskar elefanterna och väskan är ju såååå fin, känns som must have- varning på den.
Annars hat jag kuddar med de berömda elefanterna samt brickan därifrån, älskar den!

Kram

mammaxtre sa...

Elefantrena är himla fina, håller med, väskan är rar.

Låt oss hoppas att vi får en fin sommar. Blev lite nedstämd igår av höstkänslan som fanns att finna i Stockholm.

Ha en fin dag

Mirre Syr sa...

Snyggelisnygg väska!
Ja, nu MÅSTE vädret bli bättre här så att man får de där härliga dagarna man längtar efter...

Maria i Lilla villa vita sa...

Superfin väska!

Har själv funderat på denna, såg även att den fanns i en somrig blå färg!

Stor kram Maria

Anonym sa...

Hej! Jag sitter just nu och tittar runt på massa olika sidor och bloggar i jakt på inspiration till dotterns rum. Eftersom hon är 10 år, får det absolut inte vara barnsligt...! Hittar inget som jag faller för!! Antingen är det för barnsligt eller också är det för coolt. Har du något bra tips??

Kram Camilla

anettan sa...

Jätte fin väska. Jag håller tummarna för att solen visar sig och att jag slipper mina raggisar snart....jag vill ha sommar. Kram Anette

Ninelin - we remember moments sa...

Den var fin!
Sommar är ju bad och glass i stora lass ;-) . . . kramis

LOPPISLIV sa...

Ohhh denna väska är galet snygg! Tidlös och sååå söt...Vill ha :-)) Får kanske bli en sommarpresent till mig själv...fniss :-)
Ha en fab dag! Kramis Paula