måndag 29 juli 2013

GOD MORGON NYA SEMESTERVECKA





Alice har fått lite nya boxar inne hos sig. Det går åt kan jag säga, för lilla fröken har määngder med små saker som är perfekt att förvara i snygga lådor. Dessa fina är från House Doctor och jag fann dem hos Pure Love.




God morgon vänner!




Ännu en skön semestervecka har startat här denna morgon:) 


Vad gör ni idag? Har ni börjat jobba än eller har ni några dagar/veckor kvar? Berätta gärna:)


Idag ska vi beta av lite från"to do listan" bland annat ska vi fixa nya sängar till tjejerna så det får nog bli en tur till Ikea tror jag (igen! Var ju där i fredags och fyndade fina utemöbler:). Egentligen hade vi velat åka och bada men tyvärr är inte vädret det bästa här idag, så då får man passa på att göra lite som måste göras och som man aldrig hinner när man jobbar i veckorna.


Önskar er den finaste starten på nya veckan iallafall!



KRAM







20 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande semester här! Idag står fix och ordning på sonens rum så det blir ev IKEA här med. Skulle tro att vi ska till samma då vi bor i samma. IKEA område ;) så vi kanske ses!

Kram och ha en fin dag!

/Fia

Anonym sa...

Verkligen fina lådor!
Kan vi inte få se de fina utemöblerna du har fyndat?
Kram på dig!

Jessica - Svart på vitt sa...

Dom där lådorna är så himla fina!
Här är det semester några veckor till, såååå skönt!
Kram kram

Millas hem sa...

De är såååå söta!

Älskar boxar i olika storlekar! Så himla bra att ha till mycket!=)

Kram Camilla

anettan sa...

Idag har jag varit helt seg. Jag har några semesterdagar kvar. Jag ska jobba på onsdag annars ledig i veckan....ganska skönt. Kram Anette

IDA - Beautysecrets by me ♥ sa...

Vinn ett presentkort på Indiska i min blogg just nu! :D Lycka till!

Anonym sa...

Åhhhh vilka fina lådor! Å tack för att vi fick kika in i en av flickornas rum på instagram! Ofta är bilderna på enstaka grejer men jag gillar att få se helheten ibland, dvs allt i ett rum! :)
Dina flickor har de finaste rummen å jag drömmer om något liknande till min dotter (9 år!) Helt omöjligt dock då hon envisas om att hänga One Direction i ramarna på väggarna å hon vill ha lila matta, turkos lampa, blommigt överkast.. ;) haha.. Färgerna å kaoset i hennes rum är inte i mammas smak vill jag lova men känner att nånstans måste hon få välja själv å då blir det i egna rummet!
Jag har för mig ni köpte hemnes dagbäddar till tjejerna häromåret (kommer ihåg för hag hade just köpt det till min dotter då!)
Hur kommer det sig att ni redan byter?!
Kram å fortsätt inspirera!! :)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Utemöblerna eller rättare sagt ute stolarna Roxö finns att skåda på instagram så länge;)

Anonym: Kul att du gilalde Alice rum på instagram, jag har lite svårt att fota helheter med mitt nuvarande objektiv (måste skaffa ett zoom:S) Ang Hemnes sängarna därför vi byter nu. För några år sedan var behovet lite annorlunda, de behövde lådor att förvara saker i och de var mindre båda tjejerna. Men nu som sagt växer dom och högst på önskelistan stod nya stora sängar, så därför blev det så nu. Lite större lite bekvämare för små ryggar men utan förvaring:)

Kram

M


baraetthem sa...

Så fina boxar!!
Jag har semster, denna och en vecka till så jag njuter!! Fullt ut:))

Kram fredrika

baraetthem sa...

Så fina boxar!!
Jag har semster, denna och en vecka till så jag njuter!! Fullt ut:))

Kram fredrika

mammaxtre sa...

Det är så praktiskt med lådor av olika slag. Älskar att man kan gömma undan saker :-)

Ha en fin dag!

MariaJ sa...

Väldigt fin bild:) Hoppas vi får se lite mer rum snart, när nya sängen är på plats kanske:)

Ha en fortsatt fin semester!

Nazima sa...

Vilka fina boxar! Tack för inspon, min äldsta tös nya rum är nu klart och ska inredas. Har tapetserat en vägg med en blommig tapet från PIP-studio älskar deras mönster och färger!
Kram

Gabriella sa...

Vilka härliga boxar, finfina och färggranna!=)

Frida Snor & Glamour sa...

Vilka jättefina boxar!!
Ser att du fortfarande har min gamla bloggadress i din lista, byt gärna om du vill förstås! (snorochglamour.nu)

Puss & ha en fin dag!!

Frida

HjärtatsVitaHem sa...

De är ju så himla fina, de där boxarna! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Liw / Fina lyan sa...

Vilken fin inspirerande bild!

MITT VITA HUS sa...

Frida: Bytt och klart <3

MariaJ: Så fort allt är klart ska jag visa:)


Kram


M






Miss Linda sa...

Gillar verkligen det här kortet.... Fina lådor å assöt kanin med bandet runt halsen 💛

Miss Linda sa...

Gillar verkligen det här kortet...... Jätte fina boxar å assöt kanin med bandet runt halsen 💛