söndag 30 juni 2013

SÖNDAGSTIPS PÅ FINA INREDNINGSREOR




Hej finingar!



Hoppas ni har en skön söndag:)


Här kommer några tips på fina inredningsreor för er som är sugna! Nu äntligen har nämligen alla inredningsreor dragit igång med fullfart (de brukar ju komma liiite senare än alla klädreor) och mina absoluta bästa nätbutiker har hur fina utbud som helst på nästan allt som har varit i vårens kollektioner (i de märken jag gillar allra mest:)




Hur fina är inte de här små lyktorna från Day. Finns att fynda nu både här hos Hvita Villan. Jag kunde inte motstå både den svarta och den vita varianten;)



Denna lampa Curves från Day Home har jag sneglat på länge för den är ju bara hur fiiin som helst. Förvisso var den inte på rea nu, men den kommer inte igen, så när Blackballon skrev att de hade fått tag på några få ex till så var jag bara tvungen att slå till (den är en present till mig själv som klapp på axeln-bra-jobbat-så-många-extra-pass-du-gjort-på-senaste-tiden-och-kommer-göra-denna-sommar:). Här hittar du till lampan och här hittar du Blackballoon's fin fina rea med maasssa godbitar, till exempel det fina frukostporslinet från Day. 




För ganska länge sedan flyttade papegojan in, nu även en fin sköldpadda. Den hittar du hos härliga Lantliv och där är rean med i fullfart:)


Så skynda fynda nu, de bästa gobitarna brukar försvinna rasande snabbt!




KRAM






Detta inlägg är i samarbete med Blackballoon, Lantliv och Hvita Villan.

5 kommentarer:

anettan sa...

Rea gillas men jag tror att jag får ha skygglapparna på, har shoppat rent för mycket. Ha en fortsatt fin dag. Kram Anette

Jessica - Svart på vitt sa...

Tack för tipsen!
Kram Jessica

Mirre Syr sa...

Oh, så fina saker! Tack för tipsen!

Junitjej sa...

Vilken fin lykta!!

Om du måste köpa in några lampor, så måste jag tipsa dig om denna sida: http://swelamp.se . Där finns hur fina lampor som helst.

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Den lampan e bara för fiiin:)!! Vill ha vill ha:)! Men här e d int jobbat ngt extra så.. Ha det gott! H jecka Finland