lördag 22 juni 2013

MIDSOMMAR








Midsommartårtan var en Pavlova med lemoncurd och massa jordgubbar och den smakade yummie kan jag lova!




Hej midsommardagen!




Hoppas ni alla hade en underbar midsommarafton med er nära och kära igår vänner!

Här hade vi en riktigt fin dag trots moln som hängde tunga över oss och ett tråkigt besked om att min morfar gick bort tidigt på morgonen (han var gammal, jättegammal, men min älskade morfar!). Jag har en del bilder från midsommarfirandet i kameran men jag får lov att återkomma med dom, då jag måste bege mig till jobbet här nu.

Ni får ha en fin fortsatt midsommarhelg, så ses vi snart igen!



KRAM


M







10 kommentarer:

Anonym sa...

Beklagar sorgen efter din morfar!

Ida sa...

Beklagar sorgen, det är alltid sorgligt oavsett ålder.. Vilken fin tårta du gjort. Kram

Ida sa...

Beklagar sorgen, det är alltid sorgligt oavsett ålder.. Vilken fin tårta du gjort. Kram

dnyahuset sa...

Usch, så tråkigt!

Anonym sa...

Trist...och tråkigt när det händer. Tänker på er...
När du får lust får du jättegärna visa lite mer kök, hall och vardagsrum var så länge sen du visade ditt fina hem!
MVH Lisen

Gabriella sa...

Vilken ljuvlig tårta, såg väldigt god ut!
Jag beklagar, så tråkigt att höra om din morfar!
Styrkekram

Ninelin sa...

Beklagar sorgen. Superfin tårta, den ser väldigt god ut. kramis

Emma - white avenue sa...

Tårtan ser ju helt ljuvlig ut! Tråkigt att höra om din morfar - jag beklagar. Det är alltid sorgligt när våra älskade lämnar oss - även om de är gamla. Styrkekram från mig! /Emma

Hanna sa...

Ser ruskigt smarrig ut, kan man få be om receptet =)?

Junitjej sa...

Tårtan ser fantatsiskt god ut!