fredag 14 juni 2013

HEJ SOMMARLOV







Hej fredag och skolavslutning!



Under regntunga grå moln har vi idag lyssnat på sommarvisor och sagt farväl till fröknar. Som vanligt står denna mamma med en tår i ögonvrån och förundras över hur fort tiden egentligen går.

Emma slutade "fyran" och har därmed avklarat första året på mellanstadieskolan och vår Alice har gått sitt hela första skolår. Hej vad bra jobbat, jag är så stolt så jag tror jag spricker över er älskade ungar!





Emma du är vår kloka, eftertänksamma, roliga, goa, omtänksamma, fina stora tjej. Som att se sig själv i spegeln - min mini-me!



Och så den busiga, vår lilla Alice, något bortskämd, känslig, envis som tusan och full med fart!


Mina fina, våra fina!


Vi önskar er det allra finaste sommarlov man kan ha!




KRAM





9 kommentarer:

Nazima sa...

Vilka fina flickor du/ni har! Emma är superlik dig.
Här var det skolavslutning för min äldsta dotter som slutade f-klassen,igårkväll så nu njuter vi av sommarlov.

Må så gott och trevlig helg!
Kram

anettan sa...

Så fina tjejer du har, de är väl värda ett långt härligt sommarlov. Ha en fin kväll. Kram Anette

Gabriella sa...

Så härligt med skolavslutning, stämningsfullt! Så fina dina tjejer är=)
Kram

vitahusetochelvis sa...

Så finna flickor :) Önskar er den finaste sommaren!

Kram

vitahusetochelvis sa...

Så fina tjejer. Önskar er den skönaste sommaren!

Kram

H`s enkla vardag sa...

Fina tjejer! Min minsta är så lik sin pappa, till sin stora sorg. Men han har så många goda egenskaper som hon verkar få, så jag är glad för det.
Skönt med sommarlova, jag harprecis gått på semester nu i fyra veckor.
Kram helena

Anonym sa...

Underbara töser lika vackra som sin mamma ❤

Kram
Anna.P

Ninelin sa...

Det är något speciellt med avslutningar och sommarlov. Fina tjejer! kram

Victoria sa...

Hej Mia!
Vilka fina tjejer du har och Emma är verkligen lik dig.
Och så fint ni har hemma, jag kommer ihåg det redan från min linköpingstid och någon pluggdag vi hade hemma hos dig att det var så fint. Kikar ofta in och inspireras:)
Om du har vägarna åt Västervikshållen någon gång så måste jag tipsa dig om vår nya inredningsaffär, Boligheter.
Så mycket fint, en affär jag tror du skulle gilla!
Dom kommer även strax att öppna en webbutik och dom finns att följa på instagram med samma namn, Boligheter.
Stor kram Victoria (från första året på sskutb)