fredag 28 juni 2013

HEJ FREDAG







Ett nystädat kök denna fredag här hos mig!



Hej finingar!




Hur mår ni? Skönt med fredag och helg eller har ni redan gått på semester och alla dagar känns som helgdagar?:)


Jag har idag fått en ledig dag som verkligen behövdes (känns som jag jobbat och jobbat och jobbat lite till de senaste dagarna och inte haft en minut över till något annat!). Tyvärr är det ett par veckor kvar till semester också, men den som väntar på något gott;) I år har vi inte direkt några stora planer för semestern, inte mer än att vila upp oss ordentligt och bara vara tillsammans. Det får liksom bli som det blir, huvudsaken är att vi får den där viktiga tiden som en familjen behöver för varandra utan massa måsten:) Men berätta gärna ni, vad ni har för er denna sommar (nyfiken:)?


Finaste fredagen önskar jag er!


KRAM






9 kommentarer:

dnyahuset sa...

Vi har precis varit på Eskilstuna Parken Zoo, såå fint, och ska nu köra stughäng några dagar!

Jessica - Svart på vitt sa...

Va fint ni har det! Och riktigt snygga bilder!
Vi har inte heller mycket planer för semestern. Skönt att ta det lite som det kommer ibland. En Kolmården-tripp med brorsan och hans familj är i allafall bokad.
Kram kram

Grodmamman sa...

Jag har semester nu i fem veckor framåt, men maken jobbar två veckor till.
Vi har inte heller planerat en massa, men jag och barnen tar med min mamma upp till Stockholm v 28 då maken fortfarande jobbar. Vi behöver vila upp oss efter en jobbig vår, så den här semestern är verkligen välbehövlig.
Kram

Anonym sa...

Vilka fina bilder!

Gabriella sa...

Så fint i ditt härliga kök! Önskar dig en underbar helg.
Kram

anettan sa...

Så fint du har det. Var kommer dina burkar i från? Jag sitter och väntar på sommarvärmen....jag vill till havet!!! Kram Anette

Nazima sa...

Så fint kök ni har! Elefantbrickan har en given plats i köket
här med.
I sommar har vi både Polensemester och fixa barnrum på tapeten, men mycket familjetid givetvis.
Kram

Anonym sa...

Vilket fint kök. Får man fråga vart du köpt mattan? Tack för en inspirerande blogg.

//Sandra

MITT VITA HUS sa...

Anette: Burkarna köpte jag på en nu nedlagd netbutik, det är Ylva Skarp som skrivit på dom:)

Sandra: Mattan kommer från Pappelina!

Kram


M