fredag 7 juni 2013

GODMORGON FREDAG

 
 
 
 
Från gårdagens fotojobb.
 
 
 
 
Hej raringar!
 
 
 
Vilken uuunderbar fredagsmorgon vi har vaknat upp till här. Solen strålar och vi hoppas vädret blir precis lika fint som igår - eller hur?:)
 
 
Jag ska alldeles straxt gå ut i solen men först ska jag bara gå igenom lite bilder från gårdagen och det fotojobb jag gjorde. Igår var det fullfart hela dagenfrån tidig morgon till sena kvällen och jag hann inte alls kika in till er som jag hade tänkt. Det var nationadagsfirande (mest för barnen), lite stallhäng, häng med fina vänner och där mellan hann jag även jobba lite.
 
 
Nu väntar min frukostbricka och solen. Men vi ses snart igen!
 
 
Tills dess...
 
 
STOR KRAM
 
 
till er fina!
 
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken fin ljusstake !! Var kan man köpa en sådan + Med vänlig hälsning Mia

Maria J sa...

Snygg bild! Vart är det du har fotat?

Kram

Gabriella sa...

Vilken härlig bild! Så fin inspiration=)

anettan sa...

Det var en cool ljusstake. Jag älskar att sitta ute och äta frukost. Det gick inte här idag men nu är det ute tid som gäller då solen kom fram även idag. Ha en fin dag. Kram Anette

MITT VITA HUS sa...

Mia: Hej namne:) Ljustaken kommer från Klong!

Anonym: I en butik som heter 200m2. Det är bilder till deras nya hemsida jag fotat!

Gabriella: Tack rara <3

Anette: Fin dag till dig med <3


Kram

M