tisdag 18 juni 2013

EN De.FINe VINNARE



Jag tror jag gått och fått solsting, har nämligen helt glömt av en massa saker som stod på "to do" listan bla. berätta för er vem som vann presentkortet på 1000 kr att shoppa loss De.FINe för hos bästa Creative Lounge.

Men stort grattis till dig...


...Annie Wennberg


Maila vad du önskar ur De.FINe kollektionen på pr@creativelounge.se. Märk ditt mail med "vinnare Mitt vita hus".


Tack alla ni som var med, och håll utkik i höst igen, då kommer det säkert mer fin fina tävlingar:)


KRAM







2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Men gud så roligt det var att titta in på din blogg idag då och se att det var jag som var den lyckliga vinnaren av presentkortet! Tack så otroligt mycket!♥ Måste genast gå in på CLs hemsida att välja ut mina favoriter.Kram och Trevlig sommar från Annie

Mirre Syr sa...

En riktigt fin Midsommar önskar jag dig! :)