lördag 11 maj 2013

THE BOOK

 
 
 
 
 
På Zetas i går passade jag på att skaffa mig en bok jag önskat mig länge. Ett signerat exemplar av Viktoria Skoglunds  "En trädgårdsmästares väg". Vilken härlig inspirationsbok! Nu är jag än mer sugen på att påbörja mitt trädgårdsprojekt för i år - det stora blomsterlandet ute på den kala gräsmattan! Boken finns ju även att köpa här för den som är sugen. Själv följer jag även Viktoria både i hennes blogg och på instagram.
 
 
Nu dags för de vanliga lördagssysslorna - sniffa härlig stalldoft och gosa mjuk mule!
 
 
 
Ha en fin lördag vänner!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

Life's Silverlining and I sa...

Härlig inspiration i den boken. Kram Nilla

Ninelin sa...

Ha en härlig lördagkväll :-)

anettan sa...

Jag måste in och kolla bloggen...jag behöver verkligen trädgårds inspiration. Ha en fin kväll. Kram Anette

Vitt och Blått sa...

Ser att du varit till Zetas, har alltid velat åka dit men aldrig kommit förbi tyvärr! Ska till Sthlm till nästa helg och har praktiskt taget tvingat mannen att vi måste svänga förbi där! Älskar ceasarsallad - min favvo, den såg grymt god ut! Trevlig helg!
Kram Ewa

mammaxtre sa...

Hon verkar vara en fantastisk kvinna. Jag har boken och tröttnar aldrig, så mycket inspiration. Följer henne också genom blogg och instagram. Vidare så är hennes krönika i tidningen Sköna hem alltid värd att läsas. Hon skriver så bra.

Ha en bra söndag

Frederica (ljuvligtvittochbusigagossar) sa...

Trädgårdsinspiration är så härligt! :) Tänk om man kunde ha en sån där riktigt härligt blommig trädgård. Försöka kan man :P
Tack för tipset om boken!

Kram Frederica

Stenmur & Gärdsgård sa...

Jag älskar Zetas...kan gå där i timmar.

En härlig inspirationsdag låter det som :-) Vackra bilder!

Stor kram,
Malin

Iren Almås sa...

Hej och tack för en mycket inspirerande blogg!

Kanske kan även jag få inspirera någon och vill därför
passa på att tipsa om ett fantastiskt fint svartvitt fotografi som är till försäljning from idag på bloggen

http://palazzidesign.blogspot.se/

Tror det skulle passa alldeles utmärkt i "Mitt vita hus"

Varma hälsningar Iren