onsdag 29 maj 2013

TÄVLING - VINN 1000 KR PRESENTKORT PÅ de.FINe









Hej finaste ni!



Dags för ytterligare en suuuperfin tävling här denna onsdag. Nu kan du vinna ett presentkort på hela 1000kr att shoppa loss Creative Lounge egna nya märke de.FINe för.

Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är att lämna en kommentar här med vad du helst skulle vilja köpa i de.FINe sortiment, alla smycken och accessoarer hittar du här.


Tävlingen pågår tom. 2 juni kl. 23.00 och vinnare utses av Creative Lounge.




STORT LYCKA TILL







psst, Gilla Creative Lounge på facebook och CL fins även på Instagram (@creativelounge) om du vill följa.




59 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart ett de.fine - Glorified Goddess Necklace (blue/gold) det är helt underbart.

Hoppas på tur nu!

Elinor
el.ny@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh, va mycket fint det fanns. Blev totalt kär i Angel Wing halsbandet och örhängena. Och förgylla fina armen med DE FINE - LUXURY PYRAMIDE BRACELET (BLACK/GOLD)

Jag skulle bli sååå glad och få vinna detta:-)

Gillar på Facebook sedan tidigare och följer självklart på instagram!

Tack för en härlig blogg/// Cissi

Razzy sa...

Mmmm jag gillade änglavingarna och även droppörhängena så det vore inte fel alls att vinna :)

Tackar även jag för en härlig blogg..

// Eva (Razzy)

Anonym sa...

Helt klart Angel Wing halsbandet och örhängena,
helt underbara!
Skulle passa perfekt att ge bort som studentpresent.

Kicki

kicjak@hotmail.com

Anonym sa...

Kul med tävling. Oj så mycket fint det fanns jag skulle helst vilja vinna peace braclet black/silver. Då jag länge haft beslutångest över vilket/vilka armband jag ska köpa så skulle det passa perfekt att vinna. Kram Ewa

H`s enkla vardag sa...

Vilken fin tävling! Skulle jag vinna så skulle jag vilja ha ett Bracelet antingen med peace eller love, guld eller silver spelar ingen roll!
Kram Kram Helena

Anonym sa...

Men oj oj oj så svårt att välja med sååå mycket fint!! Men jag gillade verkligen Coctail Ringen såå underbar till alla sommarens äventyr :) Gillar sedan länge på FB och följer självklart på insta :) Tack för en underbar blogg!!!
Kram Anna

Kristin sa...

DE.FINE - MULTI SCULL BRACELET DE.FINE - ANGEL WING NECKLACE (GOLD)
DE.FINE - SKULL SCARF (VINTAGE PINK/GREY)
Skulle jag vilja ha snyyyyggt!

Anonym sa...

Hej!
Inget lätt val, men väljer Angel wing (neclace gold)! MYcket läckra saker till bra pris!!Följer naturligtvis på instagram och gillar på facebook! Kram Maria Ågren i Småland ( är en trogen följare av din blogg men lämnar sällan någt avtryck , haha!! Du ger mig massor med inspiration!)

Therese L sa...

Vilken underbar tävling! Som ensam tjej i min familj med två grabbar och make, så märker jag hur mycket jag numera uppskattar härligt glittrande (och gärna rosa) färger :-) Därför föll jag pladask för Summer Burst Cocktail ringen!! Följer dessutom CL på FB och Instagram med stor glädje!
/Therese L

Anne-Li Lundström sa...

De.Fine har mycket bling bling,
Bland annat Luxury pyramid armring!
En favorit som skulle passa mig,
en 43-årig tjej!
För 1000 kr man kan handla mycke'!
Det räcker till mer än ett smycke!
Därför jag håller tummar och tår,
att jag denna vinst får!

/Anne-Li

Nacéra Ralèm sa...

Hej !
Jättesvårt och säga vad man vill köpa egentligen. Så fina grejer ni har på webbsidan, men de.fine - Sparkling Champagne Necklace (gold) som kostar bara 349 skulle jag vilja köpa.

vittochlantligt sa...

Hej. Ojoj. Hoppas verkligen på tur nu, kan köpa massa snygga smycken bla
LOVE BRACELET (BLACK/SILVER) och
DE.FINE - DROP EARRINGS (SILVER. Med 3 småbarn så blir det inte mycket pengar kvar, så en försenad bröllopspresent kan jag låtsas att det är:-)

Anonym sa...

Hej! Swallow necklace vill ha vill ha vill ha, nej vänta ge mig ge mig ge mig! En tidig sommarpresent till mig tack. Hårt arbetande sjuksköterska som vill glittra och le =)OBS se:
http://www.youtube.com/watch?v=nR8VgqDEkyY
/Ulrika
ulrikaviklund@hotmail.com

Sofia sa...

Den 6/6 firar vi Sveriges nationaldag!

Mitt favoritsmycke är en vacker halskedja i guld som jag fick av mina föräldrar när jag fyllde arton år. Dom ville att jag skulle få något som jag kan ha kvar och minnas, inte bara något slit och släng. Det är en otroligt vacker kedja som jag bär när jag vill känna mig extra fin :)

Anonym sa...

Hej

Nu blir jag lycklig och helt salig! Jag har tittat jätemycket på det HELT UNDERBARA halsbandet "Glorified Goddess Necklace" från de.fine!! Tycker det är helt underbart och UTSNYGGT till sommarens klänningar och linnen. Vill ha! Skulle passa så fint till min Midsommarklänning!
Hoppas jag har turen att vinna denna finfina tävling!

KRAMAR JessicaE

Frida sa...

Hej!
Allt var så fint! Men jag skulle vilja ha MULTI SCULL BRACELET på en brunbränd arm i sommar :)
Ha det bra och tack för en fin blogg!

Mvh Frida

Erika sa...

Wow, blev superglad när jag såg tävlingen och hoppades på vinst så jag kunde köpa den där plånboken jag suktat efter så länge... Blev lite putt när jag såg att det gällde smycken... TILLS jag gick in på sidan och hittade fler gobitar :)
Skulle bland annat vilja vinna bland annat DE.FINE Peace scarf, Peace bracelet och några av de fantastiska öronhängerna!!!

Nu HOPPAS jag på vinst :)
Kram o TACK
//Erika

Emely sa...

Vilken underbar tävling!! Jag hade valt Glorified Goddess Necklace (blue/gold). Så himla fin! Ha det bra!!
emely.drugge@hotmail.com

Anonym sa...

Pink, pink, pink örhängen ring och scarf allt i neon pink <3

Viktoria Bäckstedt
bruks68@hotmail.se

Jennie - mamma till Wilmer & Algot sa...

Jag hade köpt Glorified goddess necklace i färgen blue/gold. Det är så himla fint och hade passat perfekt när vi ska på bröllop i sommar!
Bara att hålla tummarna nu :)!

//Jennie
jennie.nilsson@hotmail.se

Anonym sa...

Åh så mycket fint! Jag ska på ett par bröllop i sommar så då vre det fint med ett sparkling champagne neklace!! Tack för en mysig blogg, kram från Cickan

Anonym sa...

Finns mycket fint!
Skull Scarf (vintage pink/grey) tycker jag är tok snygg och tillsammans med Love Bracelet (black/silver) blir det perfekt.

Gillar redan på fb och följer redan på instagram :)

Kram och ha en fin dag!

Mvh Sofia Å

Anonym sa...

Denna tävlingen vill jag vinna :)
Älskar CL och älskar smycken :)
Jag skulle helt klart köpa : Glorified Swallow necklace (gold)och ett Love Bracelet (black/gold)jag älskar dessa 2 skönheter....

Kram
Anna.P

Anonym sa...

Jag ska på 3 bröllop i sommar, där jag ska ha axelbandslösa klänningar. Det skulle passa helt perfekt med änglavingar runt min hals - och i öronen! Håller tummarna så hårt nu!

Sofie C
sofieherman66@hotmail.com

Anonym sa...

de.fine - Glorified Goddess Necklace (peach/gold)
de.fine - Philia Earrings (white)
de.fine - Grace Earrings (rosé)
de.fine - Love Bracelet (black/gold)

Gillar fedan på fb och följer på ig!

Jag håller tummar & tår och hoppas att det äntligen ska bli min tur att vinna en tävling! :)

AnnaB

Anonym sa...

Åh, vilken underbar tävling.
Allt är fint men måste man välja skulle det bli Glorified Goddess Necklage (blue/gold). Skulle absolut inte vara några problem att handla för 100 kr bland allt fint!

pernilla.palmqvist@hotmail.se

Kristina Karlsson sa...

Jag skulle gärna gå lös på flera stycken av de läckra DE.FINE - MULTI SCULL BRACELET. Så läckra!

Anonym sa...

Hej,

jag skulle vilja köpa Angel wing Necklace (gold.

Hälsningar
Jennie

My sa...

http://shop.creativelounge.se/se/art/day-home-day-2-scented-candle.php?grp=1086873

http://shop.creativelounge.se/se/art/l-a-bruket-doftljus-lavendel-1.php?grp=1086873

http://shop.creativelounge.se/se/art/l-a-bruket-tval-salviarosmarilavendel-1.php?grp=686488

och annat liknande och avslappnande :)


my.jpersson@gmail.com

Emy sa...

Swallow necklace (gold)vill jag helt klart vinna! Behöver det för att piffa upp min vita pjyamas till arbetsdräkt och få känna mig lite fin på jobbet!

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag välja Swallow necklace. Det halsbandet är så flyktigt och vackert med sina svalor och skulle göra sig fantasiskt vackert mot en enkel blå klänning i sommar.

Med vänlig hälsning Eva I Umeå

Marlene sa...

Swallow necklace i silver hade passat mig perfekt till sommarens alla sköna tischor och långklänningar

Anonym sa...

Så mycket finingar att välja mellan, men skulle nog välja mellan änglavingar/svalor halsbandet och peace eller love armbanden <3

Kram nina.paananen@comhem.se

Jennymissmoneypenny sa...

Svårt att välja bland allt fint men min absoluta favorit är Swallow necklace i silver! Tänk vad snyggt det skulle vara till min axelbandslösa maxiklänning och jeansjacka som jag har tänkt att ha på skolavslutningen på mitt jobb (jobbar på en högstadieskola).

Nu hoppas jag på en stor nypa tur :)

Kram Jenny
jennylindberg@hotmail.com

Lizette Magnusson sa...

Underbart! Det fanns hur mycket fina smycken som helst. Speciellt de fina armbanden i olika färger med exempelvis peacemärke. Om jag vinner er tävling skulle jag välja ett armband till mig, min syster och mamma.

Gillar såklart Creative Lounge och håller tummarna.

SaraW sa...

På va mkt fina smycken! Älskar big peace o love bracelet!
Hoppas på vinst ;-)

Ellan - Livet hos Ellan sa...

Åh vilken tävling! Jag har så länge suktat efter Swallow necklace i silver - det är ett got-to-have! Glorified goddess necklace är lite likt Valerie-halsbanden som fanns förra året men som jag inte hann med att köpa innan de var slut - också ett got-to-have! Det vore ju ren och skär lycka att få vinna detta nu när köpstoppet känns som allra mest. Maken skulle äntligen få shoppa eftersom jag är den som är bäst på det annars hemma hos oss. Men nu suger det så fruktansvärt i shoppingtarmen så jag håller på att gå itu - det finns så mycket vackert!

Anonym sa...

Jättekul med tävling och vad fina saker.
Skulle nog välja ett vitt Peace Bracelet, sååå fint.
Hoppas på tur!
Med vänlig hälsning,
Helen
Hellan.winberg@gmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig tävling. Skulle bli tok-glad om jag vann ett Swallow Necklece i silver! Älskade i princip alla arnbanden också. Vänliga hälsningar Annie
annie.wennberg@gmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig tävling. Skulle bli tok-glad om jag vann ett Swallow Necklece i silver! Älskade i princip alla arnbanden också. Vänliga hälsningar Annie
annie.wennberg@gmail.com

Anonym sa...

Så galet glatt överraskad jag blivit om jag hade haft äran och turen att vinna ett multisculls-armband och de finaste peace-armbanden (svart-silver). Ett rejält glädjeskutt hade jag också bjudit på :)
Mvh Outi

Plätten sa...

..oh.. då skulle jag genast klicka hem ett glorified goddes-halsband i blått samt ett peace-armband. Perfekt till sommarens fester :)

Plätten på Öland

Photo by Emelie sa...

Oj, jag skulle kunna köpa allt (utom det rosa, som inte är min färg).. Underbara sommarsmycken, oavsett outfit och tillfälle, tycker jag!

Jag skulle välja:
Angel wing earrings
Glorified goddess necklace peachgold
Classic pearl örhängena (perfekt på jobbet när de inte får hänga)
Love bracelet blacksilver och
Peace bracelet whitegold

Fortsatt trevlig, om än regnig, helg!
/Emelie
(oberg_emelie@hotmail.com)

Anonym sa...

Hejsan. Ja beslutsångest. Sååå mycket vackert på en och samma gång. Jag skulle absolut ta ett somrigt armband. Och hoppas på lite solbränna. Trevlig helg. Fast den har ju varit när ni läser detta. Monika
janjakobsson53@hotmail.com

Anonym sa...

multiscull-armbandet är ju bara sååå läckert
swallow-halsbanet i silver hade ju gjort sig tiill solbränna och en fin topp!inga problem alls att hitta snyggt här!!!hoppas verkligen på tur...Annika
dojjan74@hotmail.com

Sara Ghannad sa...

Jag vill ju helst ha hela sortimentet! Så mycket fint. Men om jag måste välja blir det dessa tre:
Det här fina halsbandet
http://shop.creativelounge.se/se/art/define-swallow-necklace-gold-2.php
Och dessa två fina armband
http://shop.creativelounge.se/se/art/define-golden-spikes-bracelet-blackgold.php
http://shop.creativelounge.se/se/art/define-luxury-pyramide-bracelet-blackgold.php

Johanna Weltzin sa...

Mycket fint fanns det men jag fastnade verkligen för DE.FINE - LUXURY PYRAMIDE BRACELET (WHITE/GOLD)
Gillat på FB sedan tidigare.
Håller tummarna nu!
Med vänlig hälsning, Johanna

Anonym sa...

Hej,
Jag skulle vilja ha dessa om jag vann ett presentkort:
Love Bracelet (black/silver) & (black/gold)
Luxury Pyramide Bracelet (black/gold)
Angel Wing Necklace & Angel Wing Earrings (gold)

Hoppas på tur !
Kram Nina R.

Jessica brennan sa...

Åhhh angel wing necklace och öronhängen där till....tack för en sån fiiin tävling!! Hoppas att jag vinner denna gång...😘

Anonym sa...

Hej.
Jag skulle vilja ha dessa om jag
vann.
Black Drop earrings (gun).
Sparkling Champagne Necklace
(gold).
Gillat på Facebook.
Hoppas på tur!
evalundman51@bredband.net

Anonym sa...

Ska till Italien i sommar och tror att jag med halsbandet Glorified Goddess hade kunnat konkurrera med det super chica italienskorna;-)

Trevlig kväll! /C

cahlfors@yahoo.se

Room of karma sa...

Wow, va mycket fint det fanns Men DE.FINE - SWALLOW NECKLACE (GOLD)är ändå det vackraste halsband jag sett på länge. Skulle bli så glad om detta fina smycke fick hänga runt min hals i sommar ♥ Hoppas på lite tur!

Har gillat och följer på Instragram.

Ha en fin kväll!
kram CC

helen by the westcoast sa...

Så mkt fint! Har precis köpt 2 armband hos er men önskar gärna få komplettera med ett snyggt armband och örhängen.

Johannah sa...

Multi Scull bracelet skulle jag hemskt gärna vilja ha. Som fembarnsmamma och förskollärare funkar det inte med vackra dinglande örhängen och tjusiga halsband. Ett armband skulle funka och det var precis i min stil, snyggt, lättmatchat och lite roligt.

Sara Haglund sa...

Ett fint DE.FINE Love Bracelet i black/silver skulle få pryda min handled som en evig påminnelse om det bästa i mitt liv; min son med samma namn, Love. Håller tummarna och hoppas!!

MALIN sa...

Åh, så mycket fint! Här hittade man något för alla tillfällen, vardag som fest.

Men fastnade för detta fina halsband för ett tag sen så det hade gärna fått pryda min hals:

Angel wing Necklace (gold)

Gillar på FB och följer på Instagram sen länge.

Kram,
Malin

Villa Ell sa...

Håller min tumme hårt och önskar att få pryda min hals med ett vackert
Glorified Godess necklace...
Peach eller Blue spelar ingen roll.. Fina båda två!

Kram Sandra

Ps gillar redan på FB

Pernilla W sa...

Klart jag vill va med i utlottningen :)
Skulle välja denna fina: http://shop.creativelounge.se/se/art/du-jag-darlene-gra-1.php
(nillwa@hotmail.com)