lördag 4 maj 2013

PÅ PREMIÄR

 
 
 
 
 
 
I torsdags var ett antal personer inbjudna till en smygpremiär av vår nya inredningsbutik 200m2 här i stan. Jag tog med mig min fina vän Anna och drog ner på mingel med snittar och bubbel och för att klämma på alla fina grejer!
 
 
 
 
Det blev inte så mycket bilder för lokalen fylldes snabbt till bredden ( och det är verkligen supersvårt att fota i butiksljus:S), men jag hoppas ni som har möjlighet tar er en tur till Bokhållaregatan här i stan och kikar på Annelie & Maris fina butik någon gång! Och om ni har tid nu i helgen så finns det fortfarande lite bra öppningserbjudanden:)
 
 
Nu dags att göra i ordning lite lunch innan det blir stallet!
 
 
Ha en stålande lördag vänner!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

alexochcarin sa...

Tänk om de fanns en sådan butik i min lilla stad.. Å va dyrt de hade blivit;)

Fin helg!
/A

anettan sa...

Vad mysigt det ser ut. Lycka till och ha en fin kväll, kram Anette

Vitt och Blått sa...

Vilken mysig butik! Härligt med lite mingel och bubbel - trevlig helg!
Kram