tisdag 7 maj 2013

LITE INSPIRATION FRÅN LANTLIV & RABATT

 
 
 
 
 
 
 
Heeej vänner!
 
 
 
Här är det riktigt krassligt läge:( (kommer inte ens ihåg när jag var så här sjuk sist!)
 
 
Så medans jag ligger under duntäcket i soffan (på kanske årets finaste dagar hitintills!) så tänkte jag bjuda er på lite inspiration från härliga Lantliv och en fin rabattkod att använda i webshopen.
Ni får 20% med koden: mittvitahus (gäller lagervaror & ej presentkort) och koden gäller tom. söndag 12/5.
 
Ser ni något ni gillar på bilderna som ni inte hittar på nätet kan ni maila rara Gunilla på info@lantlivinredning.se så fixar hon så ni kan handla:)
 
 
 
 
 
 
Men åh ser ni den hängande lyktan, såå fin! Vill ha på den:)
 
 
Ta hand om er vänner nu och njuuut i solen lite åt mig med:)
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

Martina P sa...

Härligt med rabatt!:) DU vad hete Amaronevinet du hade lagt upp bild på nedan? Går inte så bra att utläsa vad det står på flaskan, blev sugen att köpa det!

Anonym sa...

Krya på dig. Usch, finns inget värre än att ligga sjuk så här fina dagar. Kram Lena ps TACK för en såå fin blogg

Drømmevillaen.no sa...

Så herlige inspirasjonsbilder! Her var det masse lekkert :) Huff.. ikke godt å være syk.. god bedring :)

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

anettan sa...

Så mycket fint! Krya på dig. Kram Anette

Anonym sa...

Åh vilka underbara ting! Jag har längtat och väntat på denna våren och nu är den äntligen här! Alla mina besparingar har jag lagt på att anlägga en häck för att få lite insynsskydd i trädgården. Den är pytteliten och än sticker det bara upp några taniga grenar ur jorden. Men jag är jättenöjd ändå, om något år så bör det likna något :) Hade gärna kikat in i webshoppen och beställt hem några fina lyktor och krukor men student som man är får det nog vänta till nästa vår då man förhoppningsvis är färdig och får en län varje månad :)

Tänkte också fråga dig om du skulle vilja lägga upp en bild på ert klotkörsbär när det blommar. Jag har sett detaljbilder på nätet men är nyfiken på hur trädet ser ut i sin helhet. Funderar på att eventuellt önska mig ett i 30 årspresent!

Hoppas att ni blir friska snart så ni får njuta av det fina vädret :)

/L

Gabriella sa...

Så mycket fin inspiration du bjuder på! Verkligen härlig hängande lykta, håller med dig=) Krya på dig nu!

MITT VITA HUS sa...

Tack alla ni<3

L: Absolut, det ska jag fixa ett kort på:)


Kram


M





Malin sa...

Men herreguuuuud så mycket fint. Skulle nog kunna köpa allt på bilderna 😉 kram Malin