torsdag 16 maj 2013

HEJ TORSDAG

 
 
 
 
 
 
Började morgonen med att packa upp vackra lyktor/Tofsar & Ting i marrakechstyle (stilen jag tokgillar). Idag ska vi skura terassen och sätta upp våra utemöbler (äntligen!) så fort mannen kommer hem från jobbet. Lyktorna kommer bli perfekta där ute till det svarta möblerna!
 
 
 
Hej torsdag!
 
 
 
Har precis avklarat ett fotouppdrag här nu och snart är det dags för lunch (blir rester av den godaste räkpastan yum!).
 
 
 
 
 
Åh vad jag gillar mitt fikonträd! De är ju verkligen superpoppis nu! Tänk om man kunde få frukt på det:)
 
 
 
 
Lite tingel tangel/Icon på denna "lediga" dag (ja jag är ju ledig från min 100% tjänst hos landstinget ibland mitt i veckan vilket är superskönt, dock är jag oftast då inte ledig från andra små uppdrag som jag gör ibland när tiden finns. Men det tycker jag bara är kul. Jag är en tjej som gillar at ha mycket på gång hela tiden liksom:)! (ehhhum så precis att jag är ju typ genomskinlig, ni får blunda för det;)
 
 
 
och vårens coolaste (och skönaste ) gympadojor från Ash/Modesto.
 
 
 
Nej bästa att sätta fart! Som sagt det går i fullfart denna vecka, men jag ska nog hinna kika in en gång till idag till er:) Och jag förstår att ni är sugna på den där tävligen med, den kommer alldeles snart upp:)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Vilka underbara lyktor, förstår att du kommer skapa en underbar oas på er uteplats!

Stor kram till dig idag!

Kram Maria

Anonym sa...

Hej, fina lyktor!! Varför visar du dig aldrig i bloggen? Skulle vara kul att se dig ibland. Kram

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jag trivs bäst bakom kameran;)


Kram


M


Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Verkligen underbara ljuslyktor, och kul med ett fikonträd!=)

Kristin Johansson sa...

Underbar lyktor, såg dem på Instagram i veckan. SÅÅÅ fina!

Maria J sa...

Jisses så fina lyktor! Dom ska jag spana in:)

Miss Tess sa...

Vilka jättefina lyktor! Alltid så god smak Mia!

Kram kram