söndag 5 maj 2013

HEJ SÖNDAG

 
 
 
 
 
Det fina frukostporlinet från Day Home hittar ni hos Blackballoon. Jag har precis kompletterat min samling med några tallrikar som är perfekta för frukostmackan. En fågel viskade att i höst kommer den klassiska randen utgå och ersättas med bla. en kant i spets.
 
 
 
Hej sköna söndag!
 
 
 
Nja vet inte om det är en så skön söndag allt! Vaknade med feber och sprängande huvudvärk, bara att gissa att jag inte klarade mig undan bacillerna som härjade hos resten av familjen i veckan:( Surt för jag har verkligen hur mycket som helst inplanerat i veckan som kommer.
 
Hoppas att ni mår bättre än jag och kan njuta av solen som strålar ute denna söndag!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

Septemberflikka sa...

Spetskanten är sååå snygg!

Krya på dig!
kram


http://market-place.se/

anettan sa...

Vad fint! Hoppas du snart mår bättre. Kram Anette

Mirre Syr sa...

Hoppas verkligen att du mår bättre!
Underbart vackert porslin! :)

LIVSGLITTER sa...

Ohh så snyggt! Blir nog att klicka hem en hel del när man fått ordning på köket! Tack för all mysig inspo!!!

Anonym sa...

Du har en så fin blogg:) Kram och krya på dig och kom snart tillbaka med ett fint inlägg!:)