tisdag 14 maj 2013

FULL FART DENNA VECKA






Hela helgen har det i stort sett bara varit trädgård & uteliv som gällt! Ja man blir ju precis tossig av att det är sååå fint vår-väder och man vill ju mest hela tiden bara vara ute, äta ute, klippa gräs, räfsa, flytta växter och gräva en massa nya grönskande land. Jag tror nog de flesta håller med mig, eller? Förutom ett besök på den allra finaste plantskolan i helgen, hann vi med de lokala och även Ikea (som briljerade med ett riktigt fint fynd i form av två nya stora olivträd)! På bilden ovan (riktigt inspirerande eller hur?) från just Ikea ser ni en av favorit utegrupperna i sommarens sortiment som jag spanade på i varuhuset i helgen, gillade den riktigt mycket! Korgstolarna Läckö är ju redan i vår ägo och den där gruppen ska jag bestämt ta och kika än närmre på ännu en gång!:)



Hej finingar!



Denna vecka går verkligen i fullfart! Jag jobbar och hostar och jobbar lite till (nää mår faktiskt inte helt bra än, dumma virus:() så den lilla tid som blir över är knapp! Men jag kommer igen snart i lilla bloggen för jag har en fin fin tävling till er på gång som ni bara inte får missa:)


Så vi syns snart igen!



KRAM






11 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Tusen tack fina du ♥ Och visst är det väl härligt med vår och sommar, man blir en ute människa igen...fniss...från en som mest gömmer sig inne på vintern! Kram!

Anonym sa...

I was wondering if you ever thought of changing the layout of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures. Maybe you could space it out better?

Ullevidsdal sa...

Om du inte vill åka så långt som till Stockholm så kan jag rekommendera Billbäcks i Svärtinge. En klass för sig!
Kram Helene

Razzy sa...

Visst är det underbart med sol och uteväder som förhoppningsvis fortsätter hela sommaren med massor av sol och härlig värme.

Vår plats på jorden sa...

Härlig bild! Nu är det bara att ta för sig av allt det goda...../Emma

Josefin -Happy Days- sa...

Så mysigt det ser ut, önskar jag hade en trädgård att njuta i... Men det kommer väl en dag för det med, hoppas jag. ♥



Kramar på dig och krya!

Ninelin sa...

Härligt med sol. Vi behöver den :-) Ser så mysigt ut. kram

Fotograf Therese Romell sa...

Åh, hoppas viruset ger med sig snart! Trist, trist! Men tur att solen visar sig och får alla känslor att sprudla... ;) Även fin bild från Ikea, älskar den! Kram Therese

Casa of Mia sa...

Den där bilden från IKEA är underbar, kram

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Visst har det varit helt underbart ute. Man får passa på att njuta. Krya på dig med.

Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj kl. 23.59. Tack på förhand.

anettan sa...

Var rädd om dig. Hoppas du mår bättre. Kram Anette