fredag 12 april 2013

WEEKEND I PARIS & HIPP HURRA FÖR LILLA BLOGGEN












Tjingeling!



Nu när ni läser detta är jag uppe i luften och påväg mot en mysig tjej-weekend (egentligen liite creapy med förinställda inlägg eftersom man aldrig vet vad som händer, men vi hoppas på det bästa såklart;) Det ska bli riktigt skoj för jag har faktiskt aldrig varit i Paris även om jag varit i Frankrike flera gånger (tack ni som mailat fin fina Paris tips till mig:).

Nu blir det att bara njuta av ett par dagar i Paris och kameran är med såklart (dock inte lilla Mac:en men är ni snälla kanske ni får se en glimt av resan när jag kommer hem igen:)!


Ha nu ett superfint veckoslut ni med raringar, så ses vi snart igen!



KRAM




psst, Och inte att glömma idag är ett litet hipp hipp hurra till min lilla blogg, det är faktiskt så att det är idag hela fem år sedan Mitt vita hus startades (bara att konstatera att "time flies":)



9 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Grattis till 5-årsdagen!

Du kommer älska Paris, man kan nästan inte annat. Helt klart min favoritstad i Europa. Ha en fantastisk helg! Själv har jag också tjejhelg, dock i "min" egen stad (sthlm). Det blir toppen det med.

kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbart med en tjej resa och till Paris blir lite lätt avundsjuk. Trevlig resa/Theres

Myke minutter sa...

Grattis med bloggjubileum og god tur til Paris! Vi startet vår bryllupsreise der og i fjor høst hadde vi en herlig langweekend i kjærlighetens by ❤ Klem

Catarina Alexandersson sa...

Hej!
Min första titt här, konstigt med tanke på hur länge du bloggat och hur länge jag har följt bloggvärlden! Förstår inte hur jag har kunnat missa dig..
Hur som helst, härlig blogg du har, ska bli kul att kika igenom =))
Jo jag undrar, har du tagit bort de äldsta inläggen? Du säger att du firar 5 år men hittar bara bak till 2010 i ditt arkiv.. Du kanske har haft en annan blogg innan?

Ha en mysig fredag!
Kram Catta

Mirre Syr sa...

Ha det underbart i Paris med alla vännerna! ♥

Gabriella sa...

Åh så roligt, härligt med Paris! Hoppas ni får en fin weekend tillsammans! Gillar den finfina sjalen där nedan och grattis till bloggen=)

alexochcarin sa...

Hipp hipp HURRA!
Å vilket trevligt sätt att fira "födelsedagen" på!
Hoppas ni har superskoj:)


Kram
/Alex

Lise-Lott sa...

Hej
Oj oj så underbart att få åka i väg.
Grattis till din fina blogg som du har skrivit i 5 år.
Kul

anettan sa...

Grattis! Önskar dig en super skön tripp till Paris. Kram Anette