torsdag 4 april 2013

VÅRAT BADRUM ÄR ÄNTLIGEN KLART

 
 
 
Jag är så nöjd med det vackra skåpet från Baazar i vårat nya badrum! Behöver bara hitta några fina förvaringsaskar till de två hyllorna längst ner som vi kan ha lite smått & gott i:)
 
 
 
 
Tjing på kvällskvisten!
 
 
 
 
Nu är vårat nya badrum på övervåningen här helt klart och jag tänkte visa er några mer bilder, än dom ni redan sett! Det är inte helt enkelt att fota där inne med ljuset (grämer mig lite för att vi är "fönsterlösa" där inne) och sen med ett fast objektiv så får man typ vika sig dubbel för att få med något mer än en detalj. Sen typiskt nog idag så trillade något inne i kameran ut/ner som gjorde den helt knasig när jag skulle fota, så det vara bara att pronto ta sig in till "fotokillen" inne i stan så han kunde panikfixa den till brukbar (måste lämnas in och bytas något tydligen + rengöras, men det får vi ta en annan dag! Nu funkar den att fota med iallafall och så får det vara till nästa vecka då jag verkligen behöver den:S).
 
 
Men iallafall, hoppas ni gillar dagens badrumsbilder lite:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha nu en fin fin kväll, så ses vi i morgon igen och då är det freeedag:)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


51 kommentarer:

Miss Linda sa...

Men shit så jävla fint!!

Nettskie sa...

Riktigt, riktigt fint! Tack för all underbar inspiration som du bjuder på!

Josefin -Happy Days- sa...

Ser mkt smakfullt och trevligt ut, me like!

Nina Hedberg sa...

Åh vad fint! Kul med nytt badrum. Lyxigt känsla att ta sig ett bad där. Kram

♥Linda♥ sa...

So fresh! Kanonfint, verkligen!

Ha det fint!
Kram Linda

Kickan Style sa...

Jätte fin helhet och alldeles ljuvligt GOLV!!

mammaxtre sa...

Jättefint, verkligen fint!

Bodil Brink Morse sa...

Jättefint badrum älskar golvet.
Kram Bodil.

Bakom dörr nr. 11 sa...

Åhh, så snyggt och fräscht !
Ha en fin kväll. Kram Pia

Maria sa...

Super fint! Vad har ni för lampa ovanför spegeln?

Maria sa...

Super fint! Vad har ni för lampa ovanför spegeln?

Jessica - Svart på vitt sa...

Superfint!!! Underbart golv.
Kram Jessica

Titta in hos Thess sa...

Riktigt snyggt och smakfullt :)))

Kram Thess

Gabriella sa...

Så fint det ser ut! Härligt kakel!

HOUSE of ADELA sa...

Sååå soouuuupersnyggt!!
Å skåpet med...to die for;)

Kram
Adela

H`s enkla vardag sa...

Så snyggt!Älskar alltihop!
Kram Helena

Malin sa...

Älskar allt! Så vackert!

Malin sa...

Älskar allt! Så vackert!

Anonym sa...

Sååå himla fint!! Allt i min smak:)
Du är så otroligt duktig!!

Kram Mollan

alexochcarin sa...

Får man svära? FY F** va snyggt! Bor du där nu eller?;)
Jag skulle nog flytta in där:)
Angående förvaring i skået, jag röstar på nåt i naturfärg, skulle va fint till de vita och gråa tycker jag:)
Ha en fin helg Mia!
Kram
/Alex

Mikaela sa...

Jaaa! Så fint. Har verkligen väntat på bilderna :).

Kram Mikaela

Grodmamman sa...

Riktigt snyggt! Gillar verkligen golvet!
Kram

Anonym sa...

Wow vilket basrum, fräscht och ljuvligt vackert.
Där förstår jag att man vill bada ❤

Kram
Anna.P

Pilutta Dej Design sa...

Så fint! Älskar golvet.

Lotta sa...

Vilket dröm-badrum,,,,helt o hållet i min smak. Lyckos dig=)

ifni design sa...

Jaa, vad ska man med inredningstidningar till när man hittar sån här lyx på nätet!
Smakfullt och vackert med stil!
På det stiliga marockanska betonggolvet behövs då ingen matta:-)

Trevlig helg!
Kram Liisa

Anonym sa...

Så himla himla fint! Allt är precis i min smak:)
Snälla kan du berätta vart du hittade kroken, superfin!

/J

jenny - mammaliv i Nashville sa...

Så fint! Väldigt lyxigt känns det!

LOPPISLIV sa...

Oooh my vilket vackert badrum!!! Älskar klinkergolvet ni har valt, och badkaret....sååå snyggt!!

Fin fredag! Kram Paula

Camillasnyahem.se sa...

Oooooh så tjusigt! Jag har varit inne här och kollat på bilderna flera gånger under dagen, det är så smakfullt och harmoniskt ditt nya badrum. Jag skulle nog bära in kudden och täcket och parkera rumpan i badkaret varje natt om jag vore du. ;)

Skönt för er att det är klart, och sååå snyggt verkligen!

Trevlig helg fina du!

Kram

Maria J sa...

Hej!

Allt ser superfint ut:) Badkaret är det den större eller mindre modellen? Och var det svårt att lägga golvet snyggt?

Tack på förhand!

Maria

Anonym sa...

Men så fint! Det där har du gjort riktigt bra:)

MITT VITA HUS sa...

Men åh tusen tusen tack alla för era fina kommentarer, det har varit en lång resa med badrummet så det är bara såå skönt att det är klart nu äntligen:)

Maria: Ovanför spegeln sitter ännu ingen lampa, ska bestämma mig för spegeln bara först innan jag sätter upp våran Bestlite:)

J: Alla krokar i badrummet kommer från Miller!


Maria J: Badkaret är av den mindre modellen och nej jag tror inte golvet var så svårt att lägga, vi hade dock vana hantverkare som gjorde det;)


Kram

M

Inrett i vitt sa...

Det blev ju supersnyggt verkligen! :) Älskar golvet och skåpet, och mycket stilrent badkar. Känns som att det verkar passa finfint ihop med resten av ert hus, ha det bra! :) Kram, Emelie

anettan sa...

Så fint! Gillar verkligen golvet, jätte snyggt. Kram Anette

SOFIE sa...

Åhhhh! Vackraste badrummet!! Så himla fint! Älskar allt! Men mest golvet och skåpet! Underbart!!

sandra sa...

otroligt fint och mycket smakfullt!
fullträff!!

Charlotte sa...

Verkligen superfräscht, ljust och fint och skåpet passade otroligt bra in.

Ann Place sa...

Aha sååå vackert!! Stilfullt, fräscht och det finaste golvet man kan tänka sig. Riktigt bra smak du har. Det ser dessutom ut som ni har ett rymligt badrum det gör ju en hel del också för lyxkänslan. Tack för titten från en avundsjuk....

Marie sa...

Hej
Love it, love it, love it :o)
Happy Saturday
Marie

Vitt och Blått sa...

Snyggt!!!!!

Nina sa...

Sååå snyggt!!!

Anonym sa...

Åh vad vackert! Vi ska göra om vårt badrum nu vill jag välja samma material som du!Snälla kan du inte skriva vilka kakel det är, märket på handfat och blandare plus handukstork och var du köpt det.
Jätte tacksam för all inspiration!!!
Med vänlig hälsning, Jenni

Anonym sa...

Finaste badrummet! Måste få veta vart golvet är köpt....vill ha!

Anonym sa...

Jösses så fiiint, ett riktigt dröm ju 😄! Måste fråga var spegeln kommer från?
Kram Petra

Martina sa...

Så fint badrum. Bra jobbat. Var har du köpt de stora krokarna? Precis vad jag letar efter.

Ha en skön söndag! /Martina

Prinsessan sa...

Vilket fint badrum!
En fråga, vad är det för märke på ert vackra golv?

Linruz sa...

Mia det blev verkligen kanon. Antar att du tillbringa myyyycket tid där inne nu ;)
Kram på dig
Lina

MITT VITA HUS sa...

Jenni: Handdukstoreken är från Margaroli, Handfatet från Duravit, alla blandare från FM Mattsson, kaklet på väggarna kommer jag inte ihåg vad märket hette men det är vanligt vitt högblankt 10 x 20 cm, golvet är från Marrakech design och heter Voltaire Viskning.

Anonym: Se svar ovan!

Petra: Spegeln kommer från Ikea och heter Grundtal!

Marina: krokarna kommer från Miller badrum (finns bla. på Bauhaus (stavas det så:S)

Prinsessan: Marrakech Design och heter Voltaire Viskning.

Tusen tack alla för era fina ord om badrummet:)

Kram

M


Sofie - Mamma till 2 sa...

Så hiiiiiiimla fiiint :D

Hanna sa...

Åh så fint det blev!
Vi skall precis bygga vårt tredje badrum på bara några år och den här gången funderar vi på just det här fina golvet... Skriver om ditt bardrum och visar dessa fantastiska bilder här, http://www.hannasanglar.se/2015/05/en-fransk-viskning-att-vaga-eller-inte.html
Hoppas att det är ok. Kram Hanna