måndag 22 april 2013

SNART ÖPPNAR 200m2



Ferm Living har så mycket fint, jag skulle typ vilja ha ett helt rum med den stilen här hemma:)



Tjingeling!



Idag har jag hälsat på Annelie & Marie som är i fullfart med att packa upp massa fina varor ur sin kartonger. Nu är det riktigt nära för premiären av vår stads nya fina butik 200kvadrat och det ska bli såå skoj att få ytterligare en rolig butik här (vi har nämligen här i stan länge saknat fina små inredningsaffärer som har mer utbud än bara möbler).

Så är ni sugna på en utflykt så är premiären 3 maj och ni är hjärtligt välkomna alla hälsar tjejerna till deras 200kvadrat (butiken ligger på Bokhållaregatan 1, mittemot Esq)!






Kolla in de fina träfigurerna som jag fick i uppdrag att bygga ihop idag. De kommer från Ferm Living de med!





Gillar servetterna med harlequinmönstret:)







Muuto är en av leverantörerna till butiken!





200kvadrat kommer även ha ett litet utbud av möbler så som några soffor, matsalsmöbler, hyllor och lite utemöbler till försäljning och det kommer det även finnas några utvalda lampor som från tex. Klong Gubi/Bestlite.


Hoppas ni gillade den lilla tjuvkiken på butiken och ha nu en fortsatt fin måndag!




KRAM






psst, Tips, om ni går in och gillar 200m2 på facebook så hittar ni en fin fin liten tävling där just nu;)




9 kommentarer:

lisasvilja sa...

Oj så mycket snyggt! :)
Kram

Anonym sa...

Jamen den där butiken måste jag besöka!:)

/J

Annica sa...

Och jag som ska till Lkpg just den helgen :)

HOUSE of MANDY sa...

Oj så mycket fina saker! Måste verkligen försöka åka dit någon gång,. det är ju en bit så det gäller att planera in ordentligt :) Hehe.

Må så gott.

Kram Amanda

Piffa och Puffa sa...

Blir riktigt sugen på att åka dit, dock är det alldeles för långt. Kanske en tripp i sommar.
Kram

Britta sa...

Verkligen himmelriket :D

Isabel Boren sa...

Jag ar allmant super sugen pa allt - svart och vitt- ifran inredning till fashion.

Fin Blogg - alltid roligt med svenska inredning!

Valkommen till mig i Hong Kong www.shoebox-living.com. En blog med DIY, interior och livet i Asien.

Ciao / Isabel ifran Hong Kong

Isabel Boren sa...

Jag ar allmant super sugen pa allt - svart och vitt- ifran inredning till fashion.

Fin Blogg - alltid roligt med svenska inredning!

Valkommen till mig i Hong Kong www.shoebox-living.com. En blog med DIY, interior och livet i Asien.

Ciao / Isabel ifran Hong Kong

Stenmur & Gärdsgård sa...

Äntligen lite mer butiker...

Kan bli riktigt bra!

Ha en fin vecka,
Kram Malin