söndag 14 april 2013

NU ÄR JAG HEMMA

 
 
 
 
 
Såklart måste man ha med sig presenter hem till sina små hjärtan när man varit ute och rest:)
 
 
 
 
Hej fina ni!
 
 
 
 
Nu är hemma igen efter vår härliga tjej-.weekend i den faaantastiska staden Paris. Det var precis som jag kunde föreställa mig fast mycket mycket mer och jag vill nästan genast åka tillbaka direkt:) Tre dagar är alldeles för kort tid det är bara att konstatera när man åker till en storstad, man hinner liksom bara skrapa en stad pytte på ytan!
 
 
Jag har kameran fylld till bredden med Paris-bilder, men nu ska jag krypa ner i soffan och vila benen till kommande låånga jobbvecka (ohmy det behövs kan jag säga;) och pussa på mina små (herregud hur mycket man kan sakna sina, på bara några få dagar?!), så de där bilderna, som ni kanske kan få se en eller två av, får vänta till en annan dag:)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

18 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Åh Paris är verkligen en underbar stad! Det ska bli roligtatt få se dina bilder. Kram Victoria

Milla sa...

Visst är Paris underbart! Var där för några år sedan 3 nätter och som du säger, man skrapar på ytan och vill ha meeeer. Vet inte om ni besökte Versailles - för det tar ju en hel dag - men det var verkligen fantastiskt. kram Milla

♥Linda♥ sa...

Välkommen hem igen. Jag har aldrig varit i Paris ännu men en dag ska jag dit och till London och till New York och till Rom ;) Ser fram emot dina bilder!

Ha det fint!
//Linda

HOUSE of MANDY sa...

Åh va spännande! Paris verkar vara en såå mysig stad. Jag har tyvärr inte varit där ännu.. men en dag kanske :)

Kram Amanda

My everyday life sa...

Ser fram emot bilderna. Åh vad jag längtar dit nu...två veckor kvar. Några bra tips? Välkommen hem! Kram

Nazima sa...

Åh, älskar Paris; varit där 2ggr och vill dit igen.
Ska bli kul att se bilder från trippen!
Kram Nazima

Åsa sa...

Jag har aldrig varit där men jag anar att det är fantastiskt :)
Ska bli spännande att se bilderna.

Gabriella sa...

Så härligt att du haft det bra! Ska bli spännande att ta del av dina Parisbilder sedan=) Jag var där för några år sedan, fyra dagar var vi där, och visst hade man behövt en vecka=)
Kram

alexochcarin sa...

Å de ser vi fram emot!

Kram
/A

Weronica - En mammas dag sa...

Länge sedan jag var i Paris nu. Dags igen kanske? Fina saker till de små - kan tro att de blev glada! Fin vecka!

Bromans Bravader sa...

Vad härligt - ser fram mot att få se lite bilder. Jag var i Paris tillsammans med min då 8 årige son för exakt ett år sedan. Härliga dagar och mysigt att få rå om ett barn under ett veckoslut.
Kram Jannike

Lotta sa...

Välkommen hem! Så mysigt det låter:) Jag har en fundering ang ert badrum (går själv i badrumstankar) och det är var ni förvarar tandborstar, krämer av alla dess slag och liknande?

Önskar dig en fin vecka, kram Lotta

Casa of Mia sa...

Åh så härligt med en tjejtripp till Paris, förstår att ni har haft det toppen, kram

Ninelin sa...

Åh så härligt det låter. Paris var länge sen.
Kom också hem nyss - utan presenter. Bad mum. kram

Anonym sa...

Åh va kul! Jag åker dit om ca en månad :). Fast vi åker hela familjen och ska även besöka Disneyland:). Har mycket höga förväntningar på staden!!

Tess sa...

visst är Paris underbart! Fördelen med att resa i jobbet är att man kommer dit lite oftare. Dock hinner man inte så mycket varje gång. Men ett litet restaurangbesök och ngn liten butik hinns alltid med. :)
Kram

Anonym sa...

Välkommen hem finaste du <3

Kram
Anna.P

anettan sa...

Jag väntar med spänning att få se lite bilder. Så glada dina små kan tänkas bli av dina presenter. Ha en fin kväll. Kram Anette