måndag 8 april 2013

HEJ MÅNDAG & NYA VECKAN









Just nu mellanlandar jag här hemma innan jag ska iväg igen! Har supermycket att fixa och som är inbokat denna måndag här (ha bland annat haft ett mycket trevligt möte nere på stan med världens goaste tjejer som snart kommer öppna en suuuperfin ny butik här i stan, men mer om det en annan dag;). Passar även på en liten blogguppdatering i farten, var ju ett tag sedan jag hann kika in till er (helgen verkligen rusade iväg och visst fick vi mycket gjort både inne och ute och kalas hanns med plus lite klappa len mule. Men också skön kvalitetstid med varandra, vilket är det bästa!:)!


Men nu snart dags för utvecklingssamtal på skolan, så bäst att sätta fart här igen:)




KRAM




psst, Finaste ni, tusen tack alla för era kommentarer om vårat nya badrum, så kul att ni gillade det och hoppas det kan inspirera er, framför allt ni som håller på med renovering eller nybygge av badrum:)


8 kommentarer:

OlgaA sa...

Hej!

Så trevligt att hitta hit! :) Härligt med bloggvärlden - varit på en blogg på tjeckiska och hittade till dig, tillbaka till Sverige ;)

Ska kika runt nu!

Ha en fin fin vecka! kram/Olg@

MITT VITA HUS sa...

Olga: Men så roligt, välkommen hit hoppas du hittar något du gillar:)

Kram

M


Linruz sa...

Låter spännande. Undrar vad det kan vara för affär?
Kram kram
Lina

MITT VITA HUS sa...

Lina: Lovar du kommer få veta mer snaart och jag lovar du kommer gilla;)

Kram

M


jenny - mammaliv i Nashville sa...

Underbart med familjetid & att bara vara. Ibland behöver man lägga bloggen åt sidan en sväng & bara njuta i nuet! :)

Glad måndag!

♥Linda♥ sa...

Underbart fint som vanligt! Krispigt :)

Ha en fin kväll!
Kram Linda

anettan sa...

Vad spännande. Låter som du haft en skön helg. Kram Anette

HOUSE of MANDY sa...

Härligt. Och viilket fint badrum. Såå stilfullt!

Amanda