fredag 26 april 2013

HAPPY FRIDAY

 
 
 
 
 
Men denna tokrosa fredagsbukett önskar jag er alla en fin start på helgen! Här väntas partaj med mannens jobb och jag är i fullfart med att måla naglarna och locka hår samtidigt som jag fixar mellis i väntan på att farfar ska dyka upp och hämta sessorna, fullfart mao.:)
 
 
Ha nu finaste fredagen vänner!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
psst, vårens finaste glaskollektion från Day Home hittar du hos alla mina favoritbutiker som Lantliv, Black Balloon och Hvita Villan och just nu får ni ju 15% hos Hvita Villan med koden: mittvitahus:)
 


4 kommentarer:

Miss Tess sa...

Wow, vilken suuuperfin och vårig bukett! Satt faktiskt och tittade på den fina Day-vasen igår och nu blev jag ju ännu mer sugen på den.

Happy Friday!

Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbar blombukett, det är så fint med rosa och vårigt.
Önskar dig en underbar helg/Kram Theres

Maria i Lilla villa vita sa...

Oj, oj vilken bukett! Härlig inspiration!

Hoppas er kväll blir lyckad!

Kram Maria

Gabriella sa...

Vilken härlig fredagsbukett! Hoppas ni får en fin kväll!=)