onsdag 13 mars 2013

VINTAGE BY FEÉ & RABATTKOD TILL ER






Åh vad jag tokgillar Vintage by Feé. Bästa Creative Lounge har precis i dagarna nu packat upp en massa fina news från vårkollektionen och jag skulle lätt vilja ha alla i min garderob (som verkligen skulle behöva sig en rejäl uppdatering så här nu när våren är på gång:)



Heeej vänner!



Mår ni fint?


Men ni vad hände? Här dinglar det ner stora vita flingor från skyn idag och helt plötsligt kom den där våren av sig:S


Idag är jag precis på väg ut till en föreläsningsdag på ett av stadens fina hotell, så jag hinner bara kika in här en kortis till er (åh vänner jag är superledsen för att jag inte hunnit kika in till er på så länge men jag har tusen saker på g och massa jobb just nu, lovar bättra mig när det lugnar ner sig:) och erbjuda er en fin fin rabattkod hos Creative Lounge. Ni får 15% med koden: MVHCL (gäller på nybeställningar och ej på Primeboots och presentkort). Koden är giltig från och med nu och 24 timmar framåt:)




KRAM





3 kommentarer:

Anna-Maria Johansson sa...

Tack för rabattkoden! Nu sparade jag 500:- på min beställning. :) Ha en fin kväll!

Home of m sa...

Samma här, snö! Nu vill vi ha vår! =)
Kram

MITT VITA HUS sa...

Anna-Maria: Åh vad roligt:))

M: Ja ge oss vååår nu:))


KRAM

M