måndag 4 mars 2013

TEOSYAL PEELING PÅ HUDVÅRDSRUMMET

 
 
 
Hej hallå!
 
 
Idag blev äntligen besöket hos Hanna av och just nu sitter jag här och känner mig lite märkligt i ansiktet, en brännande lite stickande känsla (som typ när man bränt sig i solen!), men detta ska lägga sig inom ett par dagar och då kommer jag ha förhoppningsvis fått tillbaka lystern och fuktigheten i min supertorra hy:)
 
Behandlingen jag gjort är en kemisk peeling med Teosyal och det är en ny behandling hos Hudvårdsrummet som är mycket hudföryngrande och som är perfekt att göra så här efter vintern (och som är månadens behandling till riktigt bra pris, Tips!). Ska bli riktigt spännande att se resultatet:)
 
 
Ny dag/nattkräm fick följa med mig hem i samma märke som peelingen, ska bli kul att testa något nytt som inte är Dermalogica:)
 
 
Hoppas ni mår fint denna måndag!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Oh så härligt det låter, skulle nog också behöva gå och pyssla om mig själv lite :) Kram!

Nina sa...

Åh det hørtes deilig ut! Godt med litt egenpleie :) Jeg var på jentekveld hos ei venninne på fredag og da hadde vi hudpleie. Herlig!

Ønsker deg en flott uke!

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Life's Silverlining and I sa...

berätta gärna sen vad du tyckte om denna. Fick också med mig lite skönhetsvård hem idag:) Kram Nilla

Anonym sa...

Något värt att läsa när det kommet till djungeln om kemisk peeling:

http://kemiskpeeling.blogg.se/

Hur man ska välja beroende på sin individuella hudtyp, vad man ska tänka på och vart man kan köpa det billigt.

MITT VITA HUS sa...

Nilla: Nu har det gått ett par dagar sen jag gjorde den, huden mår toppen, mycket finare, åtstramad och mer lyster. Rekomenderar verkligen behandlingen:))


KRAM


M