söndag 3 mars 2013

TÄVLING: VINN ETT BEACH HOUSE NATTLINNE




Nu har ni söta läsare chansen att vinna ett nattlinne från Beach House och jag kan intyga om att deras nattlinnen är precis lika sköna som deras lakan, har nämligen två stycken själv:)




Nattlinnet som lottas ut är modellen Bell i vårens ny färgen Heaven - en ljuvlig blå färg, i storleken L och det du behöver göra för att ha chansen att vinna det är att göra följande:


1. Gilla Beach House Company på Facebook.

2. Svara på frågan - I vilken/vilka färger finns Beach House nya produkt pyjamasen Shortie? Svaret lämnar du i en kommentar här nedan.


Tävligen avslutas söndagen den 10 mars 2013 kl. 23.59



Stort lycka till alla som vill vara med och tävla:)









61 kommentarer:

Ewa-Christina sa...

Är gärna med och tävlar om en sån härlig kvalitetsprodukt!
Pyjamasen finns i färgerna Heaven och White.
Mvh, Ewa-Christina

Lovely Things! sa...

Vill haaaaa den såååå gärna-:)) heaven o white.
Kram Annika

Familjen Krabbe sa...

Kan bara hålla med, en underbar kvalité att sova med, teatat en gång .....så jag är fast. Vilken 40: års present nattlinnet hade varit ;-)
Shortie finns i white och heaven.
Hälsningar Louise

PIAZZAN sa...

Har hört så mycket gott om kvalién på dessa så måste pröva lyckan och vara med och tävla.

Heaven och White är färgerna och har gillat på FB som Piazzan.

Kram
Pernila

Anonym sa...

Åhhh, va jag gilla den här tävlingen då. Hör ju så mycket om dessa produkter, vore underbart och få vinna och prova. Blir säkert helt såld.

Pyjamasen i färgerna heaven och white.

Med vänlig hälsning, Cissi

Familjen Krabbe sa...

Kan bara hålla med om att kvalitén är ljuvlig...ett nattlinne hade varit den perfekta 40:årspresenten till mig själv nu i april ;-)
Shortie finns i white och heaven..
Hälsningar Louise

vitagavlar.blogspot.com sa...

Oj, oj, något för mig kanske!? Skulle behöva förbättra sömnen, kanske med hjälp av ett skönt nattlinne!? Testar lycka i din finfina tävling!

1. Gillar på Fb
2. Färgerna white och heaven

Hälsning från Lisa

Anonym sa...

åhh är nattlinnet lika skönt som lakanen så måste jag ju vara med och tävla. Pyjamasen finns i färgerna Heaven och White.Jag gillar naturligtvis på fb.

Mvh Ewa

Anonym sa...

Åh, jag fullkomligt älskar mitt nattlinne :-)

Shortie finns i white och heaven.

Kramis Åsa D

Katarina sa...

Gillar på Fb och shortie finns i färgerna Heaven och White.Testar lyckan och hoppas på det bästa.Älskar allt som är mjukt och soft mot kroppen.

Hälsningar Katarina

Anonym sa...

Det hade varit underbart att vakna i ett ljuvligt nattlinne från Beach House på min födelsedag .

Shortie finns i White och heaven

Kram Kathrin

Anonym sa...

Det hade varit underbart att vakna i ett ljuvligt nattlinne från Beach House på min födelsedag .

Shortie finns i White och heaven

Kram Kathrin

Anonym sa...

Det hade varit helt underbart att vakna i ett ljuvligt nattlinne från Beach House på min födelsedag.

Shortie finns i White och Heaven

Kram Kathrin

Ellen Mabrouk sa...

Hej!

Vill gärna bli ägare till ett härligt nattlinne från Beach House. Du har skrivit om dem flera gånger och jag blir så sugen på att testa ett!

Den nya "shortie dress" finns i färgerna heaven och white.

Tack för grym inspiration! Har följt dig sen Familjeliv, 2005-2006 nån gång! Din blogg och instagram är högst på favvo-listan!

Vänliga hälsningar
Ellen

babarb sa...

Jag är gärna med och tävlar! Shortie finns i två färger, heaven och white.

Kram Monica

Bodil sa...


Ah, vilken härlig färg. Måsta bara prova lyckan. ;)

Gillar på FB och Shortie finns i white och heaven.

Kram
Bodil

Anonym sa...

Åh snälla du - jag vill vara med och tävla!
'Heaven' & 'White' heter dom.
Nu går jag in och gillar på Fb också.
Kram!
Camilla

Marina sa...

Ååå. Roligt med tävlingar. Älskar blått och Large är min storlek. Perfekt!!! Shortie finns i White och Heaven.
Nu håller vi tummar och tår. Har gillat på FB som jag nu är medlem på också. Kram!!!

Anonym sa...

Vad kul med tävling!
Har gillat på fejjan å dom finns i färgerna heaven och white.

Kram Sofi

Jennymissmoneypenny sa...

Jag vill också vara med och tävla :)

Pyjamasen finns i färgerna Heaven och White.

Kram Jenny

Anonym sa...

Gillar på FB, färgerna är White o heaven. Nu får man hoppas hoppas!!

Anonym sa...

Åhh vilken underbar tävling (som alltid hos dig ) Gillar sjävklart på FB och färgerna på nya Shortie finns i White och Heaven :) Tack för en mycket trevlig blogg som jag följt mååånga år. Kram Anna

Elisabeth Öberg sa...

Åååh, vad skönt det nattlinnet ser ut, riktigt lyxigt :-)

Shortie finns i White och Heaven.

Gillar på facebook ♥

Håller tummen, hårt! :-)
oberg_lisa@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsvejs, gillar på fb, pyjamasen shortie finns i färgerna shortie och heaven. Självklart vill jag vinna denna tävlingen, jag läser till förskollärare och väntar mit andra barn i sommar, så prio ett ligger inte på mig själv och mysiga nattlinnen just nu ;)
Ha en toppen dag/ Cecilia

pennypancake sa...

Åå håller tummar & tår för att jag vinner ett sånt härligt nattlinne.
Finns i färgerna Heaven & white :)

pennypancake sa...

Åå håller tummar & tår att jag vinner ett sånt fabbigt nattlinne,finns i färgerna Heaven & white.
Och tack för en superinspirerande snygg blogg :)

Nina sa...

Detta vill jag gärna ha:)
Och färgerna är heaven & white!!

Julia Pernhall sa...

Skulle passa perfekt att ha ett så fint nattlinne på sig nu till våren!! Har gillat på Facebook och dem finns i färgerna heaven och white.
Mvh, Julia Pernhall

Jessica sa...

Gillar! På riktigt och på Facebook.

Färgerna är Heaven och White.

/Jessica
jessica@versalmedia.se

Anonym sa...

Hej hej!
Gillar såklart men har inte Facebook...
Hoppas få tävla ändå :-)Skulle gärna få drömma mig bort i Beach House nattlinne!
Shortie finns i Heaven and White!
Kram
Marie-Louice

Sandra sa...

Shortie finns i färgerna Heaven och White. Skulle passa bra att glida runt i ett nattlinne från Beach House tillsammans med min lille 8 veckors bebis :)

/Sandra

Anonym sa...

Nattlinnet finns i färgerna white och heaven. Jag har aldrig testat Beach house's produkter, men har sneglat på dem länge! Storlek L vore helt perfekt! Gillar på fb!
Helena

Jenny sa...

Åh, det såg ut att vara ett mjukt och skönt nattlinne. Shortie finns i Heaven och White. Gillar beach house på Facebook!
Trevlig måndagskväll!
/Jenny

Anonym sa...

Ser superskön ut!
Pyjamasen finns i färgerna Heaven och White

Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vilken fin tävling! Som nybliven mamma till världens finaste pojke skulle det vara fantastiskt härligt att få svepa in sig i ett så fint nattlinne som man kan vinna hos dig!
Shortie finns i färgerna white & heaven
Ha en fin kväll!
Mvh Alexandra E

Anonym sa...

Wow vilken tävling! Förstår att nattlinnena är sköna för deras lakan är de bästa som finns, helt otroligt sköna.
Pjamasen shortie finns i White och heaven.

Gillar på fb sen tidigare.

Kram och tack för en härlig blogg!

Fia Å

Life's Silverlining and I sa...

oh ja, är gärna med färgen är heaven ocg white
gillar så klart på Fb också (sedan tidigare) Kram Nilla

Anonym sa...

Hej
Ett så fint nattlinne. Perfekt färg nu när de säger att det skall bli vår...
Shortie finns i färgerna White och Heaven!
Gillat på FB!
Vi har köpt samma hus! Därför är det så roligt att se hur du har inrett ditt. Får mycket bra ideer från dig. Tack för en bra blogg!
Mvh Emma Larsson

Anonym sa...

Nu håller jag tummarna att jag har turen att vinna detta ljuvliga nattlinne som jag hört så mycket bra om...

Pyjamasen Shortie finns i färgerna White och Heaven =)

Kramar Madelene Johansson

Maria sa...

Åh, det nattlinnet såg ju hur skönt ut som helst!
Har gillat och svarar "heaven" och "white" :)
Kram /Maria

Annika sa...

Kanske dags att överge min gamla urtvättade t-shirt för något lika mysigt och skönt, men betydligt snyggare? Heaven och White är färgerna och självklart har jag gillat på FB.

Anonym sa...

När avgörs vem som vann förra tävlingen fr CL...

kim. sa...

Vilken fin födelsedagspresent detta hade blivit!

Den söta pj:n finns i färgerna heaven och white. Har gillat sidan på fejjan.

Sara J sa...

Åh vilken dröm!
Nattlinnet finns i färgerna Heaven och White.
Jag gillar på fb och håller tummarna! Kram

Sara sa...

Heaven och white !!!

Anonym sa...

Det här vore ju en dröm att få sova i ett nattlinne från Beach House. Pyjamasen Shortie finns i färgerna Heaven & White

Karin i Stenungsund

Photo by Emelie sa...

Har deras sköna filt hemma och skulle gärna mysa i sköna nattkläder!
Pyjamasen finns i Heaven och White.

Håller tummen! :)
/Photo by Emelie

Anonym sa...

Hej!!

Vad glad man blir när man tittar in på din trevliga blogg och hittar en så fin tävling! Klart jag vill vara med och tävla. Har inte provat beach houses produkter men har hört att de är något alldeles extra!Kanske jag får prova nu...

Pyjamasen finns i färgerna white & heaven. Gillar på fb.

Hälsningar Malin

MaryLou sa...

Har hört såå mycket om Beach House sköna kvalite och är därför också så nyfiken på att prova! De står högst upp på önskelistan just nu!
Shortie finns i färgerna Heaven och White :-)

Miss Linda sa...

Åååå wow, precis vad jag önskar tassa omkring i om kvällarna :)

Shortie finns i de underbara färgerna Heaven & White

Jag önskar dig en Fantastisk vår, kram Linda.

Anonym sa...

Har hört så mycket positivt om deras produkter. Kan inte vänta att få pröva själv.
Shortie finns i white och heaven.
Patricia

Annelie sa...

Vad kul med tävling!

Har gillat på facebook och shortie finns i färgerna heaven och white.

/Annelie (dansbanegatan@gmail.com)

Anonym sa...

Skönt och gosigt med Beach House...
Färgerna på Shortie är White och Heaven.
Hälsningar
Soile

Anonym sa...

Har inte fb, men hoppas ändå på att få vara med. Shortie finns i färgerna White och Heaven.

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Kerstin sa...

Hej!

Jag har gillat på fb. Shortie finns i färgerna White
och Heaven.

Hälsningar Kerstin

Anonym sa...

Hej!
Gillar på facebook. Shortie kommer i färgerna white och heaven. Min man skulle bli glad om jag gick till sängs i något annat än urtvättade tröjor ;)
Kram J
jennifer@bubini.com

Anonym sa...

Det finns i heaven och white



Skulle gärna vinna detta har nyligen sorterat gardroben och var så mycket som gick bort då det var gammalt och slitet så skulle verkligen behöva lite uppfräshning med ett nytt linne.

/F

Anonym sa...

Oh, vore underbart att få packa ner det fina nya nattlinnet och ta med till 40-årsresa snart!

Gillar Beach House Co på FB och svaret på frågan är färgerna White och Heaven och hoppas innerligt på tur!

/Linah

Anonym sa...

Åhh drömmer OM dessa produkterna men skulle mycket hellre drömma I dessa produkterna!

Du har så fin blogg och fina tävlingar. Tack!!

Finns i White og Heaven :-) gillar också på Facebook

Kram Isabella

Marie sa...

Hej
Shortie findes i White og Heaven, og hold da op, hvor ville jeg bare gerne vinde!
Mange kram
Fra
Marie

By fru R sa...

Åh, vet inte hur många gånger jag klickat i Beach house-grejer men sedan ångrat mig och stängt ner datorn utan att checka ut... Vore underbart att få prova! Vad jag hittar finns serien i White och Heaven. Gillat på Facebook!

Tack för en kanonblogg!