måndag 18 mars 2013

REDO FÖR TAKDROPP





 
Men ni tycker inte ni med att den här vintern kan ta och ge sig snart?

Jag vill ha våååår, så mycket så jag nästan blir lite smått tokig! Jag vill inte frysa längre, jag vill stoppa undan mössor, vantar och tjocka vinterjackor. Förresten de tjockaste vantarna stoppade jag undan idag när jag städade garderoben, i ren protest mot att jag inte vill ha vinter längre mmhm! Ja det har jag roat mig med idag, städa garderoben! Sorterat och rensat, plockat undan och hängt fram. Dock konstaterade jag än en gång att jag verkligen borde uppdatera mina kära lilla garderob. Det får bli ett projekt (dock tycker jag det är mycket roligare att beställa tapeter till sovrummen än att handla kläder, men det vet ni ju redan;)! Passade även på att putsa upp våra Hunter stövlar när jag var igång. Ja dom blir verkligen urful när de inte sköts, helt vitflammiga (det beror tydligen på att det är naturgummi, vilket är bra och jag har faktiskt aldrig haft bättre hållbarare stövlar än dessa!) och solkiga. Men nu så med en nyinköpt boot buffer så är de som nya igen:)




KRAM





 

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Oj, vilken snygg brædvægg! Hur ær den gjord? Færgkod på målarfærgen och vad ær det før typ av plankor? Jættefin blogg!

Grodmamman sa...

Känner precis som du, är så trött på vintern nu!
Kram

Nina Hedberg sa...

Jag är också så himla trött på vintern nu. Nu får det räcka! Sol tack och vårskor fram. Önskar dig en bra start på veckan. Kram

vitahusetochelvis sa...

Jag vill oxå ha vår och sommar nu. Känns jobbigt när man tittar ut, minus 21 grader :( Mina Hunters får väl vara kvar i skåpet ett tag till....
Önskar dig en fin vecka!
/s

Piffa och Puffa sa...

Nu får verkligen våren komma. Hörde dock på nyheterna att snöstorm är på väg in över landet:(
Får väl göra vårigt inne så gott det går.
Kram

Nazima sa...

Ja, nu vill vi inte ha mer snö! Här på västkusten väntas snökaos ikväll:( tack för tipset om rengöringsmedel till Hunterstövlarna.
Fick ett par i julklapp men dom har jag knappt använt:( synd. Hoppas det blir lite mer användning för dom i vår. Stilla vårregn kan va riktigt mysigt ibland!
/Nazima

LOPPISLIV sa...

Fin brädvägg och snygga stövlar på rad. Har ett par blanka hunter jag också och de är de bästa stövlarna jag någonsin ägt :-)) Fin dag till dig, och tack för all inspiration du alltid ger :-) Kraaaam Paula

Anonym sa...

Hej! Så fint det ser ut med er vita råspont mot det mörka klinkergolvet! Vet du vad klinkerplattan heter? Är råsponten hyvlad eller ohyvlad? Tack för din blogg! Har hittat hit för ett tag sen och det glädjer mig;) Helena

anettan sa...

Så trött på kyla och snö. Det glänser riktigt om stövlarna, nästan så du kan spegla dig. Ha det gott. Kram Anette

Ninelin sa...

Håller med! Vårdagjämning, ser inte ut så när jag tittar ut :-(