torsdag 14 mars 2013

NYA BOOTS & JOBBINTERJUV

 

 
 
 
Jag är superförtjust i mina nya fiiina svarta Primeboots som jag precis hämtade ut på posten. De förra jag beställde var i fel storlek så de fick åka tillbaka och tyvärr var "min" storlek slut där, så jag trodde först jag skulle få bli utan snygga boots nu till våren! Men så fann jag ett par i "rätta storleken" i mina absoluta favorit netbutik Creative Lounge och med supersnabb leverans så plingade ett sms i telefonen redan igår kväll:)
 
 
 
och mina nya boots matchar min svarta Campomaggi/Tintin style peeerfekt:)
 
 
 
Heeej söta ni!
 
 
 
Här har ni en bloggerska som haft många fjärilar som fladdrat i maggropen denna morgon. Idag hade jag nämligen en jobbinterjuv inbokad på förmiddagen på en klinik som jag är mycket intresserad av att börja jobba på. Det är alltid väldigt nervöst att träffa chefer och få svara på en massa frågor om sig själv och verkligen försöka sälja in sig som superperfekt för just deras klinik, men jag tror det gick bra och nu får vi se om jag ska lämna tryggheten för nya äventyr, spännande spännande:)
 
Hur mår ni annars i kylan? Idag hade vi -16 här burr! Vill ju ha vååår nu! Men jag är glad att solen lyser, det ger mig massor härlig energi:)
 
 
Ha en riktigt fin dag vänner!

 
 
KRAM
 
 
 
 


 


8 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Spännande! Vad kan det vara för spännande klinik? Låter som någon skönhetsklinik, det skulle passa dig! Kul med nya primeboots!
Lycka till!
Kram helena

LIVSGLITTER sa...

Oh vad spännande! Det är alltid kul med lite nytt! Stor kram!

Maria i Lilla villa vita sa...

Åh, håller tummarna för dig!

Vad spännande och roligt med nya utmaningar!

Stor kram Maria

Anonym sa...

Ursnygga Primeboots, vill ha med;)

Hoppas du får jobbet om du vill ha det!

Kram J

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Stoort lycka till..:-)

Superfina boots!
Kramkram

♥Linda♥ sa...

Håller tummarna för dig! Hoppas det blir som du vill! Snygga boots, kanske skulle kika på liknande...

Kram!

Junitjej sa...

Verkligen snygga boots!

Anonym sa...

Det heter intervju...