lördag 16 mars 2013

LÖRDAGSFRUKOST FRAMFÖR MORGONTV'N

 
 
 
Dagens frukost, jordgubbar och rostad kokos i yogurten, en kopp kusmite och brämhultsjuice i nya fina frukostporslinet från Day Home som jag hittat hos härliga butiken Blackballoon.
 
 
 
Good morning raringar!
 
 
 
Det här händer inte för ofta i det här huset, att man äter framför tv'n. Innan man fick barn kändes det som man gjorde det förjämnan! Men så idag denna sköna lördagsmorgon, när resten av familjen redan dragit iväg till badhuset, så passade jag på att ta med mig frukosten in till morgontv'n. Känns lite lyxigt att sitta i lugn och ro och se på nyheter och bläddra i tidningen.
 
 
Nu ska jag försöka komma ut på en liten promenad här (solen lyser och det är faktiskt inte tokkallt:) innan jag går på min jobbhelg!
 
 
 
 
KRAM









10 kommentarer:

PIAZZAN sa...

ser väldigt gott ut och skålen med palmblad är så fin...tyckte dock att den var lite dyr så jag avvaktar lite tror jag ..*ler

Kram
pernilla

Anonym sa...

Men så fint porslin, måste genast spanas in:)

/J

Frida mitt i livet sa...

Ser väldigt gott ut! Mysfrukost i sängen eller i soffan är en av de bästa sakerna med helgen tycker jag, ensam eller med hela familjen! :)) Ingen stress, lugn och ro ( så lugnt det kan bli med två små barn, he, he! ) och få njuta av maten!
Här i Oslo har det kommit en massa snö igen, ingen sol och ingen vår i sikte!
Ha en fin helg! :)

mig&mitthem sa...

Visst är det superlyxigt att äta framför tv' n i lugn å ro!!! Som du skrev så gjorde man ju det mycket innan barnens ankomst. En skön helg önskar jag dig....krams m

alexochcarin sa...

Egentid är guld värd!! Med en liten bebis blir de ont om sånt härhemma..

SHIT va snyggt badrummet blir!!!!!! Å jag vill hoppa i badet, tända ljus och beundra golvet (skulle va trevligt med ett glas rött oxå);)
Så jädra fint!
Kram /A

lisasvilja sa...

Vilken vacker frukostbild och rostad kokos är ju toppengott i filet! ;)

Anonym sa...

Tycker så himla mycket om din fina blogg och dina fina bilder du bjuder oss läsare på!

Kram Maria

rumoch interiör sa...

Vacker bild. Så mysigt att äta frukost framför nyhetsmorgon! :)

Vilken mysig och fin blogg du har!
Kram Jenny

Ninelin sa...

Långfrukostar är härligt. Och hotellfrukostar ;-) kram

anettan sa...

Härliga helg och frukost. Fint porslin. Kram Anette