onsdag 20 mars 2013

LITE VÅR INNE

 
 
 
 
Idag har jag lite vår inne hos mig:)
 
 
 
Hej finaste ni!
 
 
 
Här är yr flingorna omkring ute och det viner runt knuten! Och inte någon vår inom räckhåll om man ska tror på väderprognosen, i minst tio dagar till ska det nämligen vara så här (ge mig styrka!).
 
Jag har precis varit i affären och hämtat ut ett paket från Leila's Generalstore med lite nytt till köket (plåtar, kapsylöppnare, sugrör och lite annat smått och gott). Leila's paket piggar alltid upp:)
 
 
 
 
Hur söt är inte den här lilla godingen - en liten vit porslinskanin som du kan fylla med fina karameller nu till påsk (som närmar sig med stormsteg!).
 
 
 
Skön onsdag önskar jag er!
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 kommentarer:

Nettskie sa...

Vad fint! Hoppas vi får se inköpen från Leila :)
Vart har du köpt vägghyllorna? Kram

Mirre Syr sa...

Så vackra bilder som ger lite vårhopp! :)

Anonym sa...

Men sååå fina bilder:)

Anonym sa...

Jättefräscht med vitt!! Var har du hittat den fina vita kannan? Kram Angela

MITT VITA HUS sa...

Angela: Den vita kannan kommer från Bruka Design. Jag tror Lantliv kan ha den i sitt sortiment, om den inte finns i webshopen kan du altid maila dom och fråga:)

KRAM

M

Ulrika sa...

Hej1 Ja, man kan verkligen behöva lite blomstrande fägring inne nu när vintern inte verkar vilja ge sig med det första! Fint!

anettan sa...

Så vitt och snyggt och lite pastell ägg som säkert är super goda på det. Härligt. Kram Anette

MITT VITA HUS sa...

Nettskie: Det är från Ikea! Hyllplanen heter Hemnes och konsollerna kommer jag inte ihåg men de är de i träfärg och jag har sprejat dom vita själv:)

KRAM

M

Tanya sa...

Vilken otroligt fin bild och vacker blogg du har!

Torparlycka sa...

Ja när våren inte "vill sig ute" så är det kanon att den går att ordna inne!
Kram
a

Gabriella sa...

Härligt med några våriga kvistar inomhus när våren dröjer utomhus!=)

alexochcarin sa...

Ja tänka sig nästa vecka är det påsk!! Supersöt kanin! Kanske ska ta fram påskpyntet här i huset oxå(tror jag har en höna:)

Här skiner solen och det har den gjort nästan hela mars,visserligen är det kallt.. Men vi fokuserar på solen!
HA en fin dag!
Kram/A

Anonym sa...

Hej!

Jag undrar vad det är för sorts blommande kvistar? Är det från egen trädgård eller från blomsterhandel? De är jättefina iallafall, önskar också vår och sol och värme!
/L

MITT VITA HUS sa...

L: Det är kvistar från svärföräldrarnas vildkörsbär:)

KRAM

M

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så vitt och så fräscht. Tokgillar verkligen ditt hem. Trevlig Helg ! Kram Pia

Anonym sa...

Vart kommer den super söta kaninen/haren ifrån?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Från Leilas generalstore:)

KRAM

M