måndag 18 mars 2013

HEJ NYA VECKAN

 
 
 
 
 
Nya fluffiga vita Lexingtonhanddukar (de som fick följa med hem i stora påsen från Lindholms) i det superfina vita skåpet från Baazar. Igår testade jag badkaret för första gången, oj oj vad skönt det var att krypa ner i värmen och doften från Mynta-badsaltet. Jag tror jag är lite kär i vårt nya fina badrum:)
(Askarna i skåpet kommer från TineK/Blackballoon och är perfekta för lite små plock, La:Bruket badsaltet har jag köpt på Esq)
 
 
 
 
Hej måndag & nya veckan!
 
 
 
 
Jisses vad härligt det är att börja veckan med en ledig dag. Det är riktigt skönt att gått ner lite i tid från jobbet, det ger faktiskt mycket när det gäller återhämtningen! Nu är det snart dags för lunch och jag har en dejt med mitt hjärta (lyxigt att äta lunch ihop själva så här på vardagen:)
 
 
Vi ses lite senare igen!
 
 
 
KRAM


 
 
 



8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Superfint och fluffigt :)

Kram Lotta

H`s enkla vardag sa...

Åh vad härligt att det är klart nu! ha en skön ledig dag!
jag är också ledig efter helgjobb,(en tung sådan)
Kram Helena

Anonym sa...

Fint, men kan du inte visa meeer än bara en liten hörna?

/Mia-Maria

Casa of Mia sa...

Väldigt snyggt och så härligt med ett nytt badrum, kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Kan tänka mig att det var underbart att krypa ner i badkaret. jag älskar vårat och det finns inget mer avkopplande än att ligga i ett varmt bad med härliga aromer.

Kram Teres

MITT VITA HUS sa...

Mia-Maria: Jo men absolut, vill bara att det ska bli helt klart först:)


KRAM


M


Bakom dörr nr. 11 sa...

Så himla fint, som allt annat i ert hem ! Ha en fin kväll. Kram Pia

alexochcarin sa...

Jag tror jag oxå blir kär;)
SÅ himla himla fräscht!
Vill se mera!
Kram/A