lördag 23 mars 2013

GOD MORGON SKÖNA HELG & RABATTKOD TILL ER

 
 
 
 
 
 
 
God morgon vänner!
 
 
Sovit gott?
 
 
Jag har sovit som en prinsessa och vaknade skönt utvilad och redo att ta tag i dagen! Började faktiskt morgonen med att baka surdegsbröd (fick nämligen en bit surdeg av en kollega som jag satte igång redan i går kväll), dock blir inte brödet klart idag, utan till i morgonbitti med alla jästider och sånt (tar ju tydligen tid sånt här bak:).
 
 
 
 
Här når den vackra morgonljuset in i vårt sovrum denna härliga lördagsmorgon och jag klappar på de nya vackra kuddarna från Chhatwal & Jonsson/Lantliv i blått som kommer bli perfekta till nya tapeten:)
 
 
Och ni idag har jag även en fin rabattkod till er alla mina fina bloggisar. Ni får 10% hos härliga Lantliv med koden: mittvitahus.
Gäller tom. söndagen 31/3 kl. 24.00.
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
Detta inlägg är i samarbete med Lantliv.
 
 


7 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer det att bli den fina tapeten du visade upp här i bloggen innan?
Den var verkligen urfin!
Är själv på jakt efter någon fin tapet till sovrummet (troligtvis bara en fondvägg med de andra väggarna vitmålade)
Men jag fegar nog lite på färgen och väljer nog någon svartaktig ist.
Har du några bra förslag på tapet i den färgen?
Du får ju alltid till det så fint så vore roligt om du hade något bra tips.
Kram Anna

Anonym sa...

Snyggt!

anettan sa...

Tack för den koden. Ha en fin lördag. Kram Anette

♥ Fyra årstider sa...

Hi,hi, både du och jag rabattkod från Lantliv :) men mycket fint finns där och hemma hos dig.

Kram Lotta

My home and lifestyle sa...

Vad fint det blev! De där kuddarna är helt underbara! :)
Kram!

Anonym sa...

Så snygga kuddar, jag har likadana! Undrar var ditt fina överkast kommer ifrån? Kram Angela

MITT VITA HUS sa...

Angela: Överkastet är jättegammalt, säkert 7-8 åt och det kommer från Linum!

KRAM

M