fredag 15 mars 2013

FREDAGSMYS PÅ GÅNG

 
 
 
 
 
Fredagsmyset är på gång här i huset!
 
 
Jag kan nog inte säga nog så många gånger hur mycket jag älskar fredagen (spelar ingen roll om jag så ska jobba i helgen, fredagen är det något speciellt med ändå!) Ljusen tända, bordet är dukat, maten puttrar på spisen (i kväll blir det riktigt saftigt kött med katarellsås och en god sallad till det, de övriga i familjen får även klyftpotatis till!), amaronet snart upphällt och de små är nybadade (tror ni det är några som bara älskar att vi nu har ett badkar att köra bubbelbad i;).
 
 
Jag vill bara passa på att önska er den allra mysigaste kvällen och en riktigt fin start på sköna helgen!
 
 
Vi ses i morgon igen:)
 
 
M
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Fredagsmyset är en höjdpunkt på veckan, speciellt när man har barn. De har ju en förmåga att skapa skyhöga förväntningar ;)

Lyxigt med bubbelbadkar, önskar mig också ett sådant.

Ha en fin kväll!
Kram!

P.S Ska inte du komma på Bloggdagen den 4 maj? det vore så roligt att träffa dig IRL. D:S

MITT VITA HUS sa...

Linda: Åh nej tyvärr, har lite annat inbokat just då:( Nästa gång kanske:)) Det vore så kul att träffa dig med:)

KRAM

M

Boviksmarinan sa...

Visst är det HÄRLIGT med helg. Så fort de blir månd igen så längtar man till helg igen, visst är det märkligt:-). Ha en underbar helg o kram från Norrland

Johanna sa...

Hejsan,

förlåt en snokig fråga men jag undrar vad i valde för badkar. Vi ska också ha ett bubbelbad i vårt nya badrum och jag tycker att det är såååå svårt att veta skillnad, bra eller dåliga, prisvärda eller inte så om ni är nöjda med ert kanske det vore ett bra tips!!!

Med vänlig hälsning, Johanna

MITT VITA HUS sa...

Johanna: Vi valde ett som heter deep från Westerbergs, den mindre storleken av två. Ville ha ett som gick hela vägen ner till golvet, som inte tog för mycket plats:) Nu har de sänkt priset på den modellen men om man letar på nätet tror jag man kan få ner priset ännu mer:) Vi är förövrigt jättenöjda med vårat val!

KRAM

M