söndag 31 mars 2013

EASTER CUPCAKES & SKÖNASTE LÅNGLEDIGHETEN

 

 
 Mina påsk cupcakes (från detta recept, såklart!), visst blev dom fina:) Dom ska jag bjuda på i morgon!
 
 
 
 
Tjingeling!
 
 
 
Hoppas ni har en skön påsk vänner!?
 
 
Här njuter jag och familjen av långledigheten. Så skönt att få tid tillsammans:)
 
 Idag har det varit skönaste vårvädret ute och jag har passat på att njuta en stund i solen intill husväggen (nu stramar det allt lite i kinderna känner jag:), men vi har även hunnit fixa både ute & inne (medans tjejerna sparkcyklat och plockat tussilago uppe på vallen), putsat fönstrena och förberett en himla massa mat till morgondagens kalas (i morgon fyller jag nämligen år:). Men nu är det dags för lite kvällsmat, sen en varm duch och sen ska jag krypa upp i soffan med hjärtat och ha mysig filmkväll!
 
 
Vi ses!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

anettan sa...

Åååå vilka fina. Jag njuter till fullo. Kram Anette

Grodmamman sa...

Stort grattis på födelsedagen!:)
Ser jätte goda ut, dina cupcakes!:)
Kram

Camillasnyahem.se sa...

Grattis på födelsedagen! <3 Hoppas du får en alldeles underbar dag med dina nära och kära! Hurra hurra hurra hurra för fina du idá! :)

Kram!

Mirre Syr sa...

Grattis på födelsedagen! :)