torsdag 7 februari 2013

VAB & LITE NYTT TILL BADRUMMET

 
 
 
 
 
Jag verkligen tokälskar LA:Brukets alla produkter och kunde inte låta bli att köpa lite piff till nya badrummet (som nu har både kakel på väggarna och vackert Marrakech golv, yes det blir sååå fint:). Tvål och Saltskrubb/Ellis Corner och Badsalt med mynta/Esq.
 
 
 
Hej alla fina!
 
 
 
Idag har jag två varma och hostiga små tjejer här hemma som jag pysslar om. Fick redan igår åka hem från jobbet till Emma och idag när jag skulle skicka Alice till skolan var hon kokhet och inte alls helt ok. Så med ena handen serveras det nu glass och dricka och med den andra försöker jag få klart lite pappersarbete från jobbet, som bara måste bli klart till i morgon:S
 
Så ser min torsdag ut medans snöflingorna yr utanför, vad gör du idag?
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Catarina Quick sa...

Krya på sig lillsessorna! <3 Riktigt nyfiken på badrummet nu =) Måste berätta, när jag är hos min mamma och går ut med hunden så är det ett stort vitt hus på den rundan och varje gång så tänker jag på dig =) Undrar vad du jobbar med? Mvh Catarina

Maria i Lilla villa vita sa...

Åh, vad jag är spänd på ditt nya fina badrum, ska bli så roligt att få se allt det fina!

I dag är det mycket jobb och sedan blir det en tur till frisören med killarna, fast jag tycker nog det är roligare än vad de tycker;)

Kram på dig!

Maria

Anonym sa...

Jag känner igen situationen, pyssla med sjuklingar och jobba samtidigt. Det kallas visst för att Vobba. :-)

alexochcarin sa...

Huvva då.. Men ibland kan de va liiite mysigt att få pyssla om de små och ligga hemma under filtar och se film och äta glass.
Men kanske lite stressigt om man har jobb som måste göras:/

Här blir de snart en stilla skidtur i februarisolen. Kallt men desto skönare att gosa framför brasan sen:)

Hoppas tjejerna kryar på sig snart!
Fin torsdag och fin helg på er!
/A i Östersund

Livet är Underbart sa...

Här jobbas det! Nytt jobb och upp till öronen med pappersarbete :) Men bara roligt, och imrogon är det fredag :))) Weeeeeee! Kram Jenny

LIVSGLITTER sa...

Ohh kryakramar!

Gabriella sa...

Så spännande det låter med badrummet, härligt!=) Hoppas dina finingar krya på sig!
Kram

Miss Tess sa...

Stackars, hoppas de snart kryar på sig!

Har faktiskt aldrig testat la bruket men borde, älskar de "ruffa" förpackningarna.

Trevlig helg!

Kram