torsdagen den 21:e februari 2013

TÄVLING: VINN VALFRI TRIWA KLOCKA HOS CREATIVE LOUNGE


 






 

 
Nu är det dags för fin fin tävling igen och denna gång kan du vinna en valfri suuupernice klocka från Triwa och bästa Creative Lounge. Som vanligt är det busenkelt att vara med (och alla kan vara med såklart:). Följ bara instruktionerna för att delta (det svåraste blir typ att välja favorit klockan, herregud det finns hur många som helst. Både vårnyheter och gamla favoriter;)


1. Tiden är dyrbar, berätta kortfattat vad du älskar spendera din tid på!

2. Länka till klockan du helst vill bära på din arm i vår. Här hittar du alla Triwa klockor!


Juryn består av tre oberoende personer och det är ett extra plus om du gör följande signar upp dig för nyhetsbrev följer Creative Lounge på Instagram (@creativelounge) och gillar på Facebook.


Tävlingen pågår tom 27 februari kl.16.00



Lycka till!





124 kommentarer:

Anna sa...

En perfekt tävling för mig som älskar klockor! Så många fina det fanns, svårt att välja.

Min favorit blev: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-beige-chevron-lomin-beige.php

Det jag gillar att spendera min tid på är dans, älskar att dansa och det skulle sitta riktigt fint med en snygg klocka på armen att kunna visa upp ;)

*håller tummarna*

Mvh/Anna.

Carina sa...

Jag är med :) Jag spenderar helst tiden ute i trädgården, har alltid nåt inredningsprojekt på G, är mycket ute i skogen med vovven, så inredning & trädgården får min mesta tid (förutom familjen såklart).Denna klocka vill jag vinna http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-beluga-chrono-nyhet.php
Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin), får nyhetsbrevet men har inte Instagram...
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

1. Jag älskar att spendera tid med mina barn! De är det bästa jag har gjort i hela mitt liv och jag vill inte missa en sekund av deras uppväxt!

2. Den här ursnygga klockan har jag haft ögonen på länge, hur kul vore det inte att vinna den nu :)
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-turtle-twist.php

Jag gillar på Facebook, följer på Instagram och prenumererar på nyhetsbrevet sedan länge :)

Kramar Jenny
jennylindberg@hotmail.com

Anonym sa...

1 jag tillbringar helst min lediga tid men min underbara familj.Livet är för kort för att inte tillbringa den tiden med sina underbara barn.Vips så har de flyttat hemifrån.
2 jag aldrig har förlikat mig med att använda klocka men med denna skönhet på armen så skulle jag nog kunna vänja mig http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php
#. jag gillar redan på fb och har signat mig för nyhetsbrev och följer på instagram.
kram Ewa

Sara sa...

Tid är relativt, vad som ibland känns som en kort stund kan visa sig vara flera timmar. Ibland är det bästa som finns att sätta sig framför symaskinen utan egentligt mål, utan bara se vad som växer fram. Tiden bara försvinner och jag känner mig totalt avslappnad. Andra gånger kan det vara en livlig men kort diskussion med min man eller goda vänner som kan ge mig energi för flera dagar.

Min favorit bland Triwaklockorna är den här: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-aqua-lomin.php - så ljuvlig att ha på en sommarbrun arm!

Kram
Sara

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Oj, oj, oj vilken fantastisk tävling.::))
Jag som inte ens äger en klocka skulle verkligen behöva en. Vet inte varför jag inte kostat på mig att köpa en för, det finnns ju såå många snygga att välja på. Men min favorit blev...

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php

Jag gilla på FB & följer på IG sen tidigare. Har anmält mig till nyhetsbrev nu!

Min tid lägger jag helst på det bästa jag har..min familj!
Sen har jag såklart andra intressen också som jag gärna ägnar min tid till..vänner, inredning, trädgården, bloggen & träning..:))

Håller tummar & tår att turen ska falla på mig!

Må så gott
Kram Susanne

Anonym sa...

Åhhh, vilken härlig tävling.

1. Jag försöker varje ögonblick att njuta och älska livet precis som det är just nu. Blev mamma till en liten tjeja för 6 månader sedan och har 2 fina flickor innan. Jag har precis förlorat min farmor och farfar inom loppet av 8 mån. Jag spenderade mycket av min tid tillsammans med dom. Det är jag bara så otroligt glad över. Lev i dag, i morgon kan det vara för sent.

2.http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-havana-brown-nyhet.php


Gjort det lilla extra där också(nyhetsbrev m.m)

Tänk om jag får vinna/// Cissi

Anonym sa...

1. Lätt svar: Shoppa
2. http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Jag gillar redan på FB, följer på IG och får deras nyhetsbrev. :)

Kram
Anna-Karin A

Anonym sa...

Åh vilken underbar tävling! Den lägger jag gärna lite tid på ;) Att plocka ut en av dem alla är nästan omöjligt. Men om jag vann skulle jag gärna slänga ett öga på denna http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php för att se hur lång tid jag lyckats spendera på mina egna intressen inom konst och foto istället för att tyvärr alltid jobba för mycket. Följer på FB, nyhetsbrev och Insta!
Soffan Sthlm

Vit stjärna sa...

Underbar tävling!! :) Att välja? svårt sa bull omöjligt sa bill, men jag gör ett försök... ;)

1. Älskar att spendera tid på min alldeles underbara son och annars är det nog faktiskt att dagdrömma massor om ditten och datten... :)

2. Vore helt underbart att bära http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-peacock-purple-nyhet-1.php på armen i vår! Såå fin!

Får nyhetsbrev, följer och gillar! :)

Håller tummarna och skickar en kram

Liselott sa...

Detta med tid ja...jag inser att jag inte har åldersnoja men jag vill fylla mitt liv med meningsfulla upplevelser, för tiden är flyktig och kommer ju aldrig igen...så det klurar jag på och inser att det fungerar;) ...att välja innehållsrikedom, att välja vad jag lägger tid på, vad som är värdefullt för mig;) ❤

Jag föll handlöst för denna; http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php - så vacker!

Har nyhetsbrevet och gillar CL på fejjan och Insta (alltid inspirerande och härliga bilder, vilka duktiga tjejer!)

Önskar er en härlig dag!
Kram Liselott❤

Linruz sa...

Åhhh Mia en tävling som är som klippt och skuren för mig. Satt just häromdagen och beundrade de fina klockorna på Creative lounges Instagram bild. En sådan har ju länge stått på önskelistan här.

1. Tid är en av de få saker vi får gratis. Men samtidigt är den dyrbar.
Jag har som du vet inte mått så bra den senaste tiden och har fått tid att fundera mycket.
Jag har insett att jag verkligen måste värdera vad jag vill och ska lägga min tid och energi på.
Jag har insett att jag ska lägga min tid på det jag älskar att göra och det som ger mig energi.
Viktigast i mitt liv är ju framförallt min familj men även mig själv.
Det är otroligt lätt att glömma bort sig själv vi vårt samhälle.
Tänk att få ha koll på tiden i en sådan underbar klocka från Triwa.

2. Hur ska man kunna välja bland alla dessa skönheter? Men en av favoriterna är : http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-blue-faced-nevil.php

Följer redan Creative på både Facebook, Instagram och via nyhetsbrev.

Håller alla tummar och tår för att jag har tur denna gång.

Bamse kram Lina

Anonym sa...

På min fritid förutom träning så ägnar jag mycket tid till min Cocker Spaniel som i mars blir ett år.Jag som aldrig skulle ha hund älskar att gå ut på promenader eller lära henne nya saker,eller bara se henne leka runt med sin boll ute.Man blir verkligen såld.

Klockan jag önskar är Triwa Rose Lansen.
Har nyhetsbrev men har inte facebook

/Ann-Sophie
evegard.h@telia.com

Ellan - Livet hos Ellan sa...

1. Jag älskar att spendera tid med de som jag älskar och de som älskar mig!

2. Den här skönheten vill jag vinna. Yum! http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen-1.php

Gillar sedan länge CL - how can you not? :)

Kram

Bodil sa...

Å, vad snygga klockor skulle ju så klart vilja ha alla!

1: Jag älskar naturligtvis att spendera min tid med mina älskade barn och man. Just nu går mycket av min tid att komma igen efter en ryggskada jag ådragit mig på jobbet och det innebär mycket träning. En ny klocka skulle vara en bra morot att hålla motivationen uppe när det går tungt och smärtan är som värst.

2: Denna tycker jag var helt underbar och skulle passa perfekt på min arm. http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php

Får deras nyhetsbrev, följer CL på både FB och Insta.

Håller tummar & tår!

Passar även på att önska dig en trevlig helg!

Anonym sa...

Vill gärna vara med i denna fina tävling

Det jag helst spenderar min tid på är mina underbara döttrar som är det finaste jag har =)

Den klocka jag helst vill bära är
http://shop.creativelounge.se/shop/8852/art52/h2146/14152146-origpic-6d1ff1.png

Får nyhetsbrev, Följer och gillar =)

Håller tummar och tår

/JessicaH

Anonym sa...

Vill gärna vara med i denna fina tävling

Det jag helst spenderar min tid på är mina underbara döttrar de är det finaste jag har

Den klocka jag helst vill ha är

http://shop.creativelounge.se/shop/8852/art52/h2146/14152146-origpic-6d1ff1.png

Håller tummar och tår

/JessicaH

Anonym sa...

-Jisses vilka fina!
-Min stund på jorden vill jag helst vara med min kärlek♥ Skogsutflykter med korgen i handen och utsikt över havet drömmer jag om nu,bring it on vår=)
- Trevlig helg alla♥/Maria N
Gillat på Fb
Önskar http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

Anonym sa...

Fantastiska klockor!
Om jag nu skulle ha turen att vinna gillar jag denna bäst!http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-greystone-chrono.php
(Har kikat på denna ett tag)

Min tid... Hmmm... på hösten är det svampskogen som lockar, resten av året är det havet jag återvänder till! Nu så här på tidiga våren är det så härligt med små utfärder, och en lite picknick vid strandkanten (familjen får naturligtvis följa med)!
Ni är redan gillade på Fejan och jag har anmält mig till nyhetsbrevet...

Säpofrun

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej!

Måddan i Umeå vill jättegärna vara med i tävlingen. Har varit in i er butik och trånande provat dessa ur-snygga klockor så att få bli den lycklige vinnaren skulle göra mig MEGA-glad :o)

Denna fiiina blir mitt val:

http://www.bloglovin.com/frame?post=789148205&group=0&frame_type=fb&blog=548797&link=aHR0cDovL21pdHR2aXRhaHVzLmJsb2dzcG90LmNvbS8yMDEzLzAyL3Rhdmxpbmctdmlubi12YWxmcmktdHJpd2Eta2xvY2thLWhvcy5odG1s&click=0&user=0

En del av min tid tillbringar jag med familjen och barnen, vilket är det absolut viktigaste i livet. Älskar inredning, trädgård, musik, mode, djur, samt ägnar mig åt min älskade hobby (gör vintage-kort), och försöker också vara ute så mycket jag kan :O)

Har Gillat på FB, delat på min facebooksida och hoppas på att jag ska bli den lycklige...

Kramar

Måddan

Anonym sa...

Åhh vilken underbar tävling...
Jag älskar att spendera min tid med mina barn, vill helst inte missa en enda minut med dom, men man måste ju jobba... Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar så jag fick mer tid med mina skatter.
Om just jag har turen att vinna så hade jag blivit sååå lycklig över denna klocka som är min dröm klocka: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-peacock-purple-nyhet-1.php
Gillar sedan tidigare på FB och nyhetsbrevet har jag signat upp mig för. Har tyvärr inte Instagram.
Kram
Anna.P (annaliljekvist@hotmail.com)

Linn Lundqvist sa...

Mitt motto kort och gott: "Livet är för kort för att inte unna sig en lång fika"

http://m.bloglovin.com/frame?post=789148205&group=0&frame_type=a&blog=548797&link=aHR0cDovL21pdHR2aXRhaHVzLmJsb2dzcG90LmNvbS8yMDEzLzAyL3Rhdmxpbmctdmlubi12YWxmcmktdHJpd2Eta2xvY2thLWhvcy5odG1s&frame=1&click=0&user=0

Linn Lundqvist
linn.lundqvist@gmail.com

Anonym sa...

Åhhh jag som alltid velat ha en Triwa klocka! <3

Min tid älskar jag spendera på Friskis & Svettis där jag är instruktör och även tränar privat. Det gör mig glad i såval kropp som själ.

Klockan som jag så gärna vill ska pryda min arm är: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-twist-brasco-crono.php

Hoppas på att vinna min fösta tävling någonsin här hos dig!

Mvh

Camilla R
ryden.c@hotmail.com

stina sa...

Jag spenderar helst min tid till människor som behöver mig och helst dom som uppskattar det men jag älskar att känna mig behövd!
Just nu går det mycket tid till att leta inspiration till vårt hus som vi bygger och så hamnade jag här å kunde inte motstå en tävling för en klocka :))

Om jag skulle vinna så e detta min favvo:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Gillat, följer och anmälde om nyhetsbrev!
/ Stina (stinanilsson3@hotmail.com

Anonym sa...

Jag deltar gärna i tävlingen! Jag är blogglös gillar/delar på min Fb-sida (Renate Wretefelt).

1. Min tid spenderar jag mycket ute helst under den varma årstiden då trädgården har en hög prioritet. Vistas mycket ute i skog och mark. De små barnbarnsbarnen har jag också engagerat mig mycket i. Nu är två av dem självgående och snart en tredje på G. Bara lilla Nova som måste ha full tillsyn. Henner får man punktmarkera:)

2. Denna klocka önskar jag vinna:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-orient-chrono-nyhet.php

Jag har inte instagram! Anmäler nyhetsbrev.

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Malin sa...

Jag spenderar helst med min underbara pojkvän! Med honom har jag aldrig tråkigt! Kärlek till en annan människa är verkligen något alla borde få uppleva!

Jag har spanat in denna godbiten
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-naked-brasco-nyhet.php

Gillar på fb, följer på instagram och prenumererar på nyhetsbrev!

Malin
malin_svenzon@hotmail.com

Sofia sa...

Det bästa som finns är att skratta och le.
Kan inte tänka mig en kotte, som inte håller me!
Så tiden den lägger jag på sånt som gör mig gla.
Kärlek och vänner de gör min hela da!


Min favvo klocka : http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Gillar på fb :)

Vänliga hälsningar,
Sofia

sofiasmejl@live.se

Vendela sa...

Hej jag är med och tävlar!ja valde en brun härlig klocka, http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php?grp=961482

Jag brukar spendera min tid på kolla på bloggar, fotografera och rida på mina hästar. Ibland vet jag inte var tiden tar vägen så skulle vara perfekt om jag hade en snygg härlig klocka med mig hela tiden ^^

// MVH Vendela

Anonym sa...

Här kommer en favorit http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsbokatriwa-klocka-forhandsboka-triwa-klocka-white-brasco.phpr

Min tid framöver kommer att gå till något jag länge velat göra men aldrig haft tid eller pengar till nämligen fotografering. Men nu då tjejerna blivit stora finns möjligheten. Därför lyxat o köpt ny kamera så nu kör vi egen EGO-tid med fotopyssel, så otroligt kul.

Kram Elinor
el.ny@hotmail.com

Anonym sa...

Jag gillar på fb, instagram och har anmält mig till deras nyhetsbrev ;)

1. Jag älskar att spendera tid på laga mat till mig och min familj. Det tycker jag är det mysigaste med helgen. När vi tillsammans ( jag och mannen) lagar mat och smuttar på lite vin och sen äter den och har långa middagar när vi bara sitter och pratar och pratar.


2.
Svårt att välja alla är ju så snygga :) Men nedan är ju bara helt underbar

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php

Hälsningar Sofia Åvall

Jessica sa...

1. Jag spenderar helst min tid i nuet. När man hittar den där härliga känslan av att lyckas fokusera på nu och här - då gör det både en själv och alla runtomkring glada.
2. Korall är hetaste färgen i vår, här är min favorit: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php

jessica@versalmedia.se

MiaC sa...

Alltså det här kan ju inte bli bättre, min klocka blev precis överkörd och därmed väldigt "platt" (tappade den när jag gick över gatan). Och en Triwa är ju rena drömmen liksom =) Jag både prenummererar och gillar på FB.
Om jag vann skulle den här få pryda armen, alltid - http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Ok, jag älskar att spendera min tid på sånt som gör att det bubblar lite extra i magen... tex gå på cafe med mina underbara väninnor, åka till badhuset med min skrutt, fota, ta långa promenader mm mm.
Kram på dig.

Erika Berggren sa...

Familj o vänner och gärna kombinerat med motion. En dag i skidbacken med familjen som avslutas med middag tillsammans i stugan med långkalsonger på är toppen:-).

Favoritklockan: http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsboka-triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

alexochcarin sa...

1.Jag ÄLSKAR att få vara med mina nära och kära, helst utomhus, typ i fjällen på ett par skidor..
(familj, natur och motion)
Tre önskningar i ett liksom:)
Pricken över i:et är lite god picknick;)

2.
ÄLSKAR även Triwas klockor. Så många snygga varianter. En för alla tillfällen liksom:)
Snyggaste klockan i vårens hetaste färg är nog denna tycker jag:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php



Nyhetsbrev-Sedan länge, Check:)

Kram/ Alexandra i Östersund

Anna G sa...

1. Ingenting! Att bara vara för sig själv och inte behöva göra någonting, det är lyx när man är en tvåbarnsmamma med en treåring och en fyramånaders :)

2. PASTEL PINK LOMIN är sjuukt vårsnygg!
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-kind-of-blue-lomin-1.php
såg dock att den var slut på lager, så ett alternativ är NUDE NIBEN
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nude-niben.php

/ Anna

Anna G sa...

1. Ingenting! Att bara vara för sig själv och inte behöva göra någonting, det är lyx när man är en tvåbarnsmamma med en treåring och en fyramånaders :)

2. PASTEL PINK LOMIN är sjuukt vårsnygg!
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-kind-of-blue-lomin-1.php
såg dock att den var slut på lager, så ett alternativ är NUDE NIBEN
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nude-niben.php

/ Anna

Anna G sa...

Och jag gillar på FB glömde jag skriva :)
/ Anna

Caroline sa...

1, Efter att ha gått igenom flera behandlingar (cellgift, op och strålning) mot bröstcancer så vet jag att tiden är dyrbar. Att få vara frisk och få tid för mys och höra barnens alla funderingar är lyx för mig...

2, TRIWA KLOCKA - FLAMINGO BRASCO CHRONO - kan man bli annat än glad när man ser denna?

Följer såklart creative lounge redan på alla sätt! // Caroline

Caroline sa...

1, Efter att ha gått igenom flera behandlingar (cellgift, op och strålning) mot bröstcancer så vet jag att tiden är dyrbar. Att få vara frisk och få tid för mys och höra barnens alla funderingar är lyx för mig...

2, TRIWA KLOCKA - FLAMINGO BRASCO CHRONO - kan man bli annat än glad när man ser denna?

Följer såklart creative lounge redan på alla sätt! // Caroline

Anonym sa...

1. Visst är tiden dyrbar och alla har vi väl önskat att dygnet var 36 timmar och inte 24! Jag är gärna med familj och vänner på min lediga tid. Skulle jag ngn gång få några minuter för mig själv kryper jag gärna upp i soffan med lilla koppen och bläddrar bland bloggar eller i en inredningstidning. All tid är värdefull!
2. Om tiden och lyckan står på min sida får gärna http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-heron-brown-nevil.php pryda min arm!
Nyhetsbreven ser jag fram emot.
Kram
Marie-Louice

AK sa...

Hej,

Fina klockor, svårt att välja men den här tyckte jag om
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php
Jag tycker om att spendera tid på att baka något gott till fikat, som vi alla kan njuta av likaväl som jag tycker om att få en stund för mig själv, kanske framför datorn eller med något trevligt att läsa.
Passar på att anmäla mig till att få nyhetsbrev.
/AK

Ida sa...

Åh har inte ägt en klocka på 16 år!

1. Baka baka baka. Det gör jag så fort jag får en ledig stund.
2. http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php Så vacker och skulle passa mig perfekt. Precis mina färger!

Får nyhetsbrev och gillar på facebook sedan länge. Ska genast följa på instagram också!

Kram Ida

Sofie - Mamma till William & gravid med nr.2 sa...

Åååååh så snygga klockor !!

jag skulle välja denna goding om jag hade turen att vinna :)
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-twist-brasco-crono.php

Sjäälvklart älskar jag att spendera tid med min familj men det är ju så uppenbart ?! :) Jag kan även uppskatta och älska ett tomt, lugnt hus, ett ljus tänt, en kopp kaffe, uppkrupen i soffan & sen matas med maaaaassvis utav inspiration från tidningar och bloggar, snaacka om energikick !! ;)

Kram

Moodboardwithflowers sa...

Å jag hade klocka när jag var liten, skulle behövs en. Så ofta jag springer och kollar på datorn när jag jobbar. Tänk vad lyxigt att ha en på armen.

1. Tid jag älskar att spendera är ute i solen med barnen. Bokade en resa till Rhodos igår, svenska sommaren är ju ej att lite på längre.

2. Min favorit är rose lanse!

Therese From-Bergkvist sa...

Min tid speneras helst i solen med house i öronen och kaffekoppen till hands! Min favorit på armen ärTRIWA KLOCKA - FLAMINGO BRASCO CHRONO
therese.frombergkvist@gmail.com

Ceciliaba sa...

1. Just nu spenderar jag varje sekund, varje minut med mina två döttrar. Som nybliven ofrivilligt separerad känns det som om jag inte kan ta tillvara tiden nog mycket med dem och att vara i nuet tillsammans med dessa underbara små människor.

2. http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php
Den här klockan kändes somrig och glad!

Camilla Lundström sa...

Jag spenderar helst min tid hemma pysslandes och stökande både inne och ute. Långa sparkturer med min hund eller umgås med familj och vänner.

Svårt val men fastnade för denna:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-peacock-purple-nyhet-1.php

Jag gillar och prenumererar sedan länge :)

/Camilla Lundström

Anette Legendi sa...

1. Jag älskar att spendera min tid på familjen, har två barn,man och en liten hund. Även inredning är ett av mina stora intressen.

2.http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php

Anette Legendi sa...

Hej igen!!

Glömde ju skriva att jag har gillat facebooksidan, följer dom på instagram och signat upp mig för nyhetsbrev!!

Nu håller jag alla tummar och hoppas på tur!!
Kul tävling!!

Anonym sa...

1. Jag lever lever efter mottot att acceptera det förflutna, tro på framtiden & att leva i NU:et. För mig handlar det inte så mycket om tid, utan att vara medveten & njuta av det som är just NU oavsett om det är stora eller små händelser <3

2. Nu till vår & sommar skulle jag önska bära Triwa´s Coral Lomin:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php

Kram Louise Andersson
(louise_eandersson@hotmail.com)

monkan sa...

Monica sa

Att tiden är så värdefull och beroende på vilket humör och känsla jag har så kan jag vilja göra så olika saker, kanske ta en Latte någonstans och bara vara för en stund, eller gå på loppisjakt efter något som tilltalar mig, eller jobba men något som är så kul och stimulerande, tiden är helig <3

min favvo klocka som jag hoppas få sätta på min arm: http://shop.creativelounge.se/shop/thumbnails/shop/8852/art52/h9024/11649024-origpic-5e1afd.png_17.1053_0_65.7895_100_188_285_100.png
Kram!

Elisabeth Öberg sa...

Vilken toppenvinst, jag som sa till sambon att jag inte äger en klocka :-)
1. Jag spenderar helst min tid med barnen, lekar och busar-att höra deras skratt får mig att känna en sådan lycka! Det jag mer helst gör är att ta hand om mig själv, tränar, promenerar, ter ett långt bad...

2. Favoriten som jag gärna skulle bära är denna jättesnygga:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-twist-brasco-crono.php

Håller tummen, hårt! :-)
oberg_lisa@hotmail.com

Britta sa...

1. Att stanna upp och njuta av det där underbara leendet, solstrålen, den vackra blomman... livets små stunder av lycka ska man ta tillvara på.

2. Ok nu har jag suttit i 20 minuter och försökt välja. Resultat (med reservation för att jag kan ändra mig) är att jag tror att TURTLE BRASCO skulle vara snyggast på mig.
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-naked-brasco-nyhet-1.php

Nyhetsbrev - ja :D
Facebokk - Gillar sen tidigare såklart - Britta Högström
Instagram - nope... har en antik mobil

monkan sa...

MK sa
Tiden är så vikigt och vad vi gör med den, det kan vara olika vad man känner för beroende på vilket humör man är på, kanske bara ta en Latte på ett mysig ställe..eller gå på loppisjakt efter en väldigt speciell sak, eller ha en sådan dag på jobbet där allt flyter och blir jättebra, ja tiden är väldigt viktig...o och här är min favvoklocka:http://shop.creativelounge.se/shop/thumbnails/shop/8852/art52/h9024/11649024-origpic-5e1afd.png_17.1053_0_65.7895_100_188_285_100.png

Petra sa...

1. Jag tillbringar varje minut jag har över med min son. Han är ett litet underverk som kom till oss efter 6 år av väntan och längtan. Efter en jobbig IVF och en graviditet med varje tänkbar graviditetskrämpa dök han upp i januari 2009. Sedan dess är det inte svårt att veta hur man ska prioritera sin tid! :-)

2. Den här underbara klockan skulle jag vilja vinna:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-twist-brasco-crono.php

Jag gillar redan på FB och instagram. Har signat mig för nyhetsbrev också! :-)

//Petra
petra_pao@hotmail.com

Mamman i stan sa...

Vilken tävling!! Här måste man ju försöka sig på en vinst!

Min tid är uppdelad på två stora delar - min älskade son!! Och min skola! Jag började plugga igen på "gamla dar" och har snart gjort klart ett år med bra resultat, trots ensamstående mamma så detta hade varit en bra present till mig själv! Ett år till och sen är jag en medicinsk sekreterare!!

Gillar på fejjan så klart och min favoriklocka av Triwa är Turtle Twist!
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-turtle-twist.php

Nu håller jag alla tummar jag har!
Ha en fortsatt härlig helg!
// Mia

Jenny Midbjer sa...

Denna klocka vill jag ha: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-supakitch-nevil.php
Har ingen svart klocka och jag är inne i en period med svart och guld, -perfekt!
Det bästa jag kan göra med min tid är att vara tillsammans med min dotter, triviellt kanske men sant.

Annika sa...

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php

Tiden är verkligen dyrbar och jag tycker det är viktigt att umgås med nära och kära. Att ta ett ögonblick av sin tid att ge någon annan den korta uppmärksamhet som kanske förgyller den personens dag. Ibland behövs bara ett leende. Men man får inte glömma bort sig själv i sitt ständiga jagande efter mera tid. Lite lugn och ro är också värt mycket.

Gillar på fb, instagram och prenumerarer på nyhetsbrevet. /Annika.theens@iksu.se

Bakom dörr nr. 11 sa...

Oj, vilken tävling, passar mig perfekt, är akut behov av en klocka.

Vill så klart tillbringa min tid med familjen, kan vara lite svårt ibland när man har en son på 15 år som inte alltid tycker det är jätte roligt att hänga med morsan :) Han kommer även att flytta till hösten för att gå på Triathlongymnasium i Motala, så jag njuter av varje minut.

Gillar på FB.

Håller tummarna för en vinst

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-niben.php

Ha en skön lördag. Kram Pia

Anonym sa...

Hej! Jag är en tvåbarnsmor med ett heltidsjobb och två extra jobb. Tid är extremt dyrbart för mig och det bästa jag vet är att spendera den med mina barn i soffan, ett barn på var arm och läsa en bok. Egentid som blir när barnen sover spenderar jag i löpspåret med hög musik i örat.
Vill gärna vinna denna underbara klocka
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php

Nyhetsbrev o Facebook fixat!
Ha en härlig helg!
Linda i Karlstad

Nicole sa...

Är gärna med och tävlar!
Jag spenderar gärna min tid i stallet hos hästarna. En härlig känsla när man kommer in genom stalldörren och en doft av häst och färskt hö slår emot en.
Att bara få va och pyssla om hästarna.


TRIWA KLOCKA - SIREN BRASCO CHRONO

Anonym sa...

1.
Tycker om uttrycket "Without music I simply wouldn´t get by". För så är det - musik är vad som oftast fyller mina dagar.
Att ha drömmar tycker jag också är viktigt. När jag deltar i tävlingar som jag också gillar får jag tillfälle att drömma fritt, även om det är svårt att vinna!
Har anmält mig till nyhetsbrevet.
Gillar Creative Lounge på Facebook.
Min favorit: Triwa klocka Naked Brasco. http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-naked-brasco-nyhet.php
Lyxig och läcker, stilren klocka! Skulle känna mig som en gudinna i den :-)

Hälsningar
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Tess sa...

ääälskar vårkollektionen! Så himla snygga!
Spenderar helst min tid på att skratta, sådär så man får träningsvärk i magen!
Favoriten bland klockorna är
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Kram!

Mikaela N sa...

Har lääänge velat ha en Triwa klocka på min arm så nu tar jag tillfället i akt och deltar i deltävlingen.

1.Min dyrbara tid lägger jag allra helst på mina fina barn som förgyller min tillvaro.
Men om man ska vara lite ytlig så spenderar jag den som relativt nybliven mamma i duschen/badkaret.Så lite gör så mycket för välmåendet.
2.http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-flamingo-brasco-chrono.php

Anonym sa...

Jag älskar att gå i inredningsbutiker och på loppis. Men även att shoppa, baka och laga mat. Det skulle vara väldigt roligt att vinna en klocka från triwa, det är ett märke jag längehar spanat på.

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

/Linn H

Anonym sa...

http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsboka-triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php
Jag älskar att spendera tid på resande fot i främmande länder med min älskade familj.

Gillar redan på FB o nyhetsbrevet har jag redan.

Nu håller jag tummarna :)

Karin sa...

1. Jag tycker om att lära mig nya saker. Svåra saker som händer inne i kroppens celler och som ingen vet något om än. Tycker också om att lära andra saker som jag lärt mig. Kanske därför som jag varje dag pendlar 2,5 timmar enkel resa till jobbet som forskare inom biomedicin på ett universitet, för att jag skall kunna komma hem varje kväll till mina båda barn och man. Någon klocka har jag inte haft tid att ordna åt mig själv sedan min gamla gick sönder för fyra år sen, varför det vore grymt bra med en ny klocka på detta sätt så jag hinner med alla tåg och bussar för att komma till min lilla familj.
2. Om jag vinner, skulle jag helst vilja ha denna klocka
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-sterling-steel-nevil.php

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin sa...

Hej
spännande, måsta ärligt inrömma, bär inte klockor ofta, men blev "solgd" på denna jag länkar till.
1. Nu när barnen är vuxna, har jag fått intresse av inredning, och när sommaren kommer(våren), är jag inne i blomperioden, har ett lite växthus, och sår blommor till nästan hela våran trädgård, ska bli roligt visa det till sommaren på bloggen.

2, http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-niben.php är klockan jag gillade, GIVETVIS VIT, hihi.

kram AIna-Kristin

MALIN sa...

Vilken underbar tävling! Som vanligt hos dig!

1. Ja, tiden är verkligen dyrbar. Därför väljer jag att lägga min lediga tid på människor som betyder mycket för mig - mina älsklingar och mina vänner - och som ger mig positiv energi.
De som tar mer energi än de ger, har jag efter många år lärt mig att välja bort.
Tid är inget vi har tillgodo, så jag passar på att leva i nuet och njuta här och nu.

2. http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsboka-triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

Gillar CL på FB, följer dom på Instagram och har nyhetsbrev sen tidigare.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram.
Malin

bunnyn sa...

Jag lägger helst tiden på mig själv:
Jag tar hand om mig och njuter av mitt nu. Jag njuter av min kropp och min hälsa, jag njuter av att tillbringa tid med mina barn och av att fortfarande kunna tillföra glädje och omsorg till både mina barn och till mina nära och kära. Jag njuter av att orka och kunna ge och ibland öka på någon annans livskvalité.

Denna tycker jag är jättevacker
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-white-russian-gold-brasco.php

Hälsningar
Kicki Kronborg





http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-white-russian-gold-brasco.php

Anonym sa...

Den dyrbara tiden- Tillsamman äR famIljen Wiktigast Alltid :)

http://shop.creativelounge.se/shop/8852/art52/h1782/15911782-origpic-726770.png
Facebook, Instagram, Nyhetsbrev check

Hälsningar Carina

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt sa...

Jag tillbringar helst av allt min tid på inredning. Inreda och planera i hemmet.
Bland det mest underbaraste kan vara att sitta hemma, nerbäddad i soffan med en kopp varm choklad i handen och bläddra i en inredningstidning, låta sig inspireras, drömma sig bort och planera, planera, planera! DET är nog det jag helst av allt gör när jag får "tid över" :)

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna denna skönhet, jag skulle bära den jämt och ständigt!:

http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsboka-triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

Så himla fin! :)

Gillar även på facebook! :)

Anna sa...

Åh vilken tävling, jag vill verkligen vinna!

Tiden spenderar jag helst tillsammans med min fina make. Tillsammans tar vi till vara på varenda sekund och gör det vi gillar mest! Hade gärna haft fler timmar på dygnet :)

Följer på Facebook och Instagram. Har även nyhetsbrev

Håller tummarna att denna goding dimper ner hemma hos mig
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-blue-faced-nevil.php

*håller tummar och tår*

Anonym sa...

Hej!

Vilken rolig tävling!

Jag tillbringar helst min tid med mina barn. Det är så kort tid som man har dom och det gäller att njuta. Dom är nu 8 & 10 år och det läggs mycket tid på kompisar. När dom vill vara med mamma, då gäller det att passa på...

Min drömklocka från Triwa är:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-turtle-twist.php

Får både nyhetsbrev och följer på fb.

Hälsning Heléne

Anonym sa...

1)
Tiden ja, den försvinner fort. Min tid spenderar jag helst med mina barn.
Det finaste jag gjort, precis som alla andra tycker om sina, så har jag dom sötaste o bästa barnen.
Blir så lycklig över o vara med dom!

2)
Svårt val!!!
Men mitt val http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-naked-brasco-nyhet.php

Håller alla mina tummar på vinst i denna finfina tävling!
Gillar sen tidigare på fejjan å följer på insta.

Kram kram

Anonym sa...

Skrev ju aldrig vem jag var...

Min favorit var iaf http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-naked-brasco-nyhet.php
Och tillbringade tiden med barnen.

Kram kram igen
Från Sofi.

Eva Sundqvist sa...

Min tid spenderar jag gärna på ett mysigt och varmt resmål. Det är en dröm och drömmar ska man ha :)
Och klockor är min passion.

Denna klocka drömmar jag om att vinna. Snygg både till våren och sommaren.
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php

Drömmer om att vinna för att med tiden hinna

Anonym sa...

Värdefullaste tiden är på morgonen då vi vaknat och underbart varmt barn kommer trippande och kryper ner under täcket och myser med mamma, trots att tjejerna redan blir 11 och 9. Dessa stunder är de härligaste och tiden försvinner. Vilket ibland orsakar att vi nästan försenar oss till skolan. Men dessa stunder är guld värda!

Min favorit blev denna härligt klassiska klocka, som skulle matcha alla kläder och tillfällen perfekt, både till fest och vardag.

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php

Hoppas på underbar vinst, som skulle sitta perfekt till kommande 40 års dag i början på sommaren.

Patricia

Madeleine sa...

1) jag älskar mitt nya jobb som förskollärare! Men när vi har våra roliga stunder på förskolan behövs det ibland en klocka på armen för att hålla koll på tiden :)

2) denna skulle jag gärna vilja ha:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-aqua-lomin.php

Mvh Madeleine

Kristina Persson sa...

Har legat sjuk en tid nu och man inser då hur dyrbar all tid är, hur mycket man vill göra och hur mycket man vill hinna med. Men helst av allt vill jag bara ta med mig min man och mina två döttrar och spendera tiden tillsammans i vår underbara sommarstuga. Där glömmer vi i och för sig tid och rum och bara är och njuter av att verkligen få kvalitetstid tillsammans. Dock kan en urtjusig klocka ändå vara trevlig att ha på sin arm! =)

Svårt att bara hitta en favorit av alla dessa schyssta klockor men denna blev min favorit till slut:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Jag gillar på FB, följer på instagram och prenumererar på nyhetsbrevet.

Tack för en trevlig tävling!
/ Kicki

Kristina Persson sa...

Har legat sjuk en tid nu och man inser då hur dyrbar all tid är, hur mycket man vill göra och hur mycket man vill hinna med. Men helst av allt vill jag bara ta med mig min man och mina två döttrar och spendera tiden tillsammans i vår underbara sommarstuga. Där glömmer vi i och för sig tid och rum och bara är och njuter av att verkligen få kvalitetstid tillsammans. Dock kan en urtjusig klocka ändå vara trevlig att ha på sin arm! =)

Svårt att bara hitta en favorit av alla dessa schyssta klockor men denna blev min favorit till slut:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Jag gillar på FB, följer på instagram och prenumererar på nyhetsbrevet.

Tack för en trevlig tävling!
/ Kicki

vitagavlar.blogspot.com sa...

1. Min tid lägger jag på frid! Försöker vila när jag är ledig, gärna med en kopp mörkrostat kaffe, en kardemummaskorpa och ett inredningsmagasin i handen!

2. Den helvita Ivory Niben är min favorit i vår!
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-niben.php

3. Jag gillar på facebook

Hälsning från Lisa

missemman sa...

Min favorit är: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Den skulle vara underbar på vilken solbränd handled som helst!

Min tid spenderar jag helst med mina nära och kära, som skiftarbetare m jobb på helger, kvällar och nätter så gäller det att ta tillvara på de få tillfällen som ges! Planering är a och o i mitt liv, ingen tid ska gå förlorad!

Sedan tidigare så följer jag CL på både Instagram och facebook! / Emma

pernilla eriksson sa...

Hej!!
Ja du, shit vilken tid det tog att välja ut en! Alla är ju sååå snygga!

Det finns mycket jag vill lägga min tid på men en sak som är det viktigaste, MIG SJÄLV! Träning i olika former är viktigt för att jag ska må bra. En snygg klocka på armen som förhoppningsvis ska bli snygg och vältränad vore ju såååå kul, dessutom skulle jag behöva byta ut mina gratisklockor som följd av alla tidningspremunationer ;).
TRIWA KLOCKA - BLUE RAVEN NEVIL
är den klocka jag fastnade mest för, snygg och stilren:)
Håller tummarna superhårt nu! :)
Kramar Pernilla

Soffan sa...

Min tid spenderar jag helst med min dotter och vi bakar ofta och gärna, och då är det ju onekligen bra att kunna ha koll på tiden!

Vinner jag så är denna en given favorit!

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-flamingo-brasco-chrono.php

Följer såklart creative lounge på instagram och är så glad att jag äntligen flyttat till Umeå och kan besöka butiken irl!

Annelie sa...

Vilken underbar tävling!

Det jag allra helst spenderar tid på är tveklöst min kära familj! Inte bara på min karl och mina barn utan även på resten av min familj. Mina föräldrar, syskon och syskonbarn som jag värderar väldigt högt.

Just nu spenderar jag så mycket tid kan hos min syster som förlorade sitt älskade lilla barn vid förlossningen i tisdags och på tal om just tid, så blir jag gång på gång påmind att aldrig ta den för given.


Min favorit bland klockorna är denna:http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php


Jag gillar på FB & följer på IG sen tidigare men har anmält mig till nyhetsbrevet nu.

Soffan sa...

Min lediga tid spenderar jag helst med min dotter, vi bakar ofta och gärna och då är det ju onekligen bra att ha koll på tiden gärna med hjälp av denna snygging...

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-flamingo-brasco-chrono.php

Jag följer CL på instagram och är så glad jag flyttat till Umeå så jag kan besöka butiken IRL!

Citymamma sa...

Åh vilken underbar tävling. Hur spenderar jag min tid helst. Alla tänker säkert familjen först. Men jag tänker säga att jag önskar spendera mer tid till mig själv. För vi har haft ett väldigt jobbigt år bakom oss och det känns som om jag behöver hitta tillbaka till mig själv och familjen. Att ta tid att reflektera allt. Att då ha en klocka (har ingen idag) kan jag lättare säga att nu i 15 min är det min tid. Så tiden är min...

Och denna skulle jag vilja ha på min arm. Vacker men ändå diskret.
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php

Har CL på instagram :)

Kram från Citymamma

Anonym sa...

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php

denna klocka gillar jag!

min tid i stort sett var dag spenderar jag på att köra barn till deras träningar.
för har man valt att bo på landet så ska ej barnen få lida. så mitt bästa tidsfördriv är att vara "taxi" till barnen så dom kan träna. att jag sedan får gå långprommenade i stan samtidigt är ju bara en bonus.

/maya

Anonym sa...

Hej! Amazing tävling <3
Så här års spenderar jag helst tiden ute med skotern. Att känna friheten ute i naturen och laga mat över eld - det är livet!
Jag gillar denna bäst http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-flamingo-brasco-chrono.php Vilken fantastisk karamell att bära i vår :) Jag gillar redan på både insta och fb. Kram!

andrea_udd@hotmail.com

Ewa-Christina sa...

Jag spenderar nästan all min tid på att jobba för en hållbar utveckling, både miljömässigt men även när det gäller mänskliga värden. Mitt kall är att göra världen till en soligare och varmare plats för alla, oavsett förutsättningar och särskilda behov!
Här är den klocka jag gillade bäst: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-twist-brasco-crono.php
Allt gott!
/Ewa-Christina

Home of m sa...

1. Jag skulle spendera tiden med att titta på min nyfödda dotter, när hon ler tillbaks är helt underbart. Förgyller dagarna och ger mig sån energi. Magiskt det lilla livet.

2. Även om det finns många snygga, så var valet väldigt lätt denna i coral är ett givet val och sitter på min önskelista till våren http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php

Ha en underbar dag!

Kramelikram

Caroline S sa...

Hej! Jag spenderar helst tid med min underbara sambo, vänner och finaste familj! Snart är våren här, och så som jag längtar till de härliga vårdagarna! En färgklick är då fint och jag fastnade för denna klocka:

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-flamingo-brasco-chrono.php

/Caroline

Anonym sa...

1) Faktum är att för första gången på 28 år lägger jag tid på mig själv! Barnen är nyligen utflugna ur boet och plötsligt är det "bara" mannen och jag igen! Lite nyförälskelse så här mot våren! Men huset är tyst och det är allt lite sorgset i mamma-hjärtat...nu är den epoken i livet slut...och ett annat kapitel väntar.2) Denna klocka föll jag platt för. Underbar! http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsbokatriwa-klocka-forhandsboka-triwa-klocka-white-brasco.php Med Önskan om en vår i kärlekens tecken/Camilla

Maria, Laholm sa...

Jag är nu mammaledig och jag älskar de små stunder jag kan sätta mig i soffan med en bok, en kaffe och en bit choklad. Bebis Ida sover inte länge, det är små korta stunder av egentid men jag njuter till max.


Klockan jag älskar är:

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Tack för en fin blogg och tävling,
allt gott!
Maria i Laholm

Anonym sa...

Min favorit http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php Såå snygg och klassisk tycker jag!

Det jag värdesätter mest tidsmässigt är tid tillsammans med min man. Som småbarnsförälder ger man självfallet allt till barnen och deras aktiviteter. Så tid tillsammans, bara vi vuxna, är naturligtvist sällsynt och extra uppskattat!

Jag har redan nyhetsbrev och följer på insta. Så nu håller jag tummarna!
//Kerstin

Marit sa...

Så superflott konkurranse!

Triwaklokkene er virkelig en favoritt, nytenkende og lekre og klassiske på en gang, om jeg må velge så blir det: http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsboka-triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

Tiden min bruker jeg aller mest på min familie, med to gutter som spiller hockey og en liten prinsesse som henger med. Ellers prioriteres tid med venner som gir meg påfyll av positiv energi, gåturer, litt trening og snart begynner hagesesongen, love it!

Lykke til til alle deltagere i konkurransen.

Gode klemmer fra Norge, Marit.
Maritnh@live.no

Camilla J sa...

Det som är så intressant med just tid, är att vi alla har exakt lika mycket av den. Det som egentligen spelar roll är vad vi fyller tiden med.
Jag tycker det är viktigt att fylla min tid med roliga saker som gör mig lycklig och glad. Det är allt ifrån att umgås med mina nära och kära, ägna mig åt att inreda i vårt hus, läsa härliga magasin mm, alltså njuta av allt vad livet har att erbjuda. Då kan det vara bra med en klocka så jag håller koll på tiden och hinner med allt det skojiga!

Min favorit är:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php

pillan sa...

Vilken fantastisk tävling! Jag älskar att träna och försöker vara så effektiv som möjligt! Maxa tiden helt enkelt så med en ny klocka på armen har jag full koll ;)

Min favorit är denna : http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsboka-triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

Ha d PIllan

Hellman sa...

1. Det jag framförallt gillar att spendera min tid på är för mig själv, den lilla tid man har för sig själv är den allra bästa. Passa på att njuta och tänka på allt det bra man har.

2. Den klocka jag skulle vilja bära är http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Jenny H sa...

Just nu vill jag spendera all min tid på vår älskade lilla son! Vi har väntat länge på att få honom och har tack vare jobbiga behandlingar blivit föräldrar till en härlig guldklimp! Och för exakt ett år sedan blev han insatt i mig :) och jag njuter av varje sekund med honom (även mitt i natten då man helst skulle sova..)!

Och denna skulle vara fin på mig:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-peacock-purple-nyhet-1.php

Anonym sa...

oj ja tiden är allt för dyrbar.
Den tid som finns lägger jag på mina barn. Men om jag mer tid haft skulle jag ge mig själv lite mera "egen" tid.
Men med triwa klockan på armen skulle jag känna mig lite mammasnygg som man gör med en sådan klocka......
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-beige-chevron-lomin-beige.php

Tack för en otroligt bra blogg.

Alexandra N, skåne

Anonym sa...

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php?grp=961482

Jag gillar just nu att spendera min tid på vårt nyinköpta hus, delvis därför jag läser din blogg, för att få inspiration:)

/Johanna
Johannalofgren@live.se

Anonym sa...

Vilken fin tävling. Som nybliven mamma har man inte riktigt tid att unna sig själv något. Eftersom jag även har födelsedag i februari hoppas jag att jag har turen på min sida då det vore den perfekta presenten till mig själv med en ny fin klocka!=)

1. Jag älskar att spendera varje minut med min nyfödda son. Det är en fantastisk känsla att efter nio månader få träffa och lära känna den lilla person som bott i magen. Har även börjat att värdera den lilla tid jag får för mig själv. Det är lätt att glömma bort sig själv som nybliven mamma då allt fokus ligger på lillen.

2. Denna klocka känns så mycket vår och sommar. Älskar den! http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php.

Har anmält mig till nyhetsbrev samt gillar på fb och insta sedan länge!

Mvh Malin

malin_eklow@hotmail.com

Josefine sa...

Jag lägger mest tid på min fina familj som inte bara är mitt barn och sambo utan min mamma och pappa och fina syster med familj. Älskar att vara med dem och de gör än så otroligt glad.

Hade jag turen med mig hade jag valt denna klocka:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-blue-raven-nevil.php

Gillar på facebook och följer på instagram
Kram
josssea@hotmail.com

Isabella sa...

Hej,

vilken härlig tävling! Och vilken överraskning att se alla dessa fantastiskt snygga klockor!

Min favorit blev till slut denna:
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Min tid framöver vill jag använda till att hitta en balans i vardagen. Som mer än fulltidsarbetande småbarnsmamma är livspusslet en utmaning! Jag ska försöka ta bort några "måsten" och lägga till små men viktiga saker som ger vardagsglädje :-)

Jag har gillat på fb sedan länge, men nu blir det självklart både instagram & nyhetsbrev också :-)

Tack för underbar tävling på din underbara blogg/ Isabella

Photo by Emelie sa...

Jag älskar att spendera tid med mina nära och kära; min underbara sambo, min familj och de allra närmsta vännerna. Då mår jag som bäst!

Nevil Raven Black har jag suktat efter i månader http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-havana-brown-nyhet.php (gissar att länken dirigerar fel, men det är den svarta skönheten jag menar!).

Gillar, prenumenerar och följer sedan länge! :)
/Photo by Emelie
oberg_emelie@hotmail.com

Linda sa...

Jag spenderar väldigt mycket tid till att drömma, planera och hitta inspiration till hem och trädgård. Härliga mässor, inredningsmagasin och bara mysa runt i underbara inredningsbutiker!

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-greystone-chrono.php

Underbara klockor! Fin tävling! Självklart gillar jag på facebook och nyhetsbrevet har jag! :)

MVH Linda

molntuss__@hotmail.com

Anna sa...

"Vår bästa tid är nu..." Tar vara på tiden, fyller den med energi, mycket kärlek och så några måsten..;o)
Skulle göra detta med STIL om jag skulle vinna en -Triwa klocka - Nevil Havana brown!
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-havana-brown.php
Med hopp om att fylla tiden mer med en klocka fråm TRIWA!
Gillar, följer, läser nyhetsbrev...;o)
Mvh Anna

Malin Sahlen sa...

Åh vilken generös tävling!
1. Tid är närvaro i nuet för mig: delar mitt intresse ridning med mina två döttrar 10 och 12 år. Känner både mentalt fokus i samspelet mellan hästen och mig men även gemenskap med mina goa tjejer i detta!
2. Om jag har lyckan att vinna tar jag gärna emot Triwa Klocka Coral Lomin- så fräsch till våren!
Följer på fb, instagram och får nyhetsbrev från CL!
Hoppas- hoppas! / Malin
malin73.sahlen@gmail.com

bjornerdesign sa...

En snart 6mamma to be , skulle bli så överlycklig före denna klocka http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php . Det är mycket tider att passa och mitt upp i alla stress kunna titta på armen och njuta av en sådan fin klocka skulle göra vem som hellst glad.

Kram Teres

Har gillat på fb och instagram

FruSofie sa...

Jag älskar att spendera tid med att umgås med min familj. Jag jobbar inte heltid just för att jag vill vara hemma mer med mina barn. Till hösten börjar dock min stora kille skolan och det kommer bli tomt utan honom hemma så just nu njuter jag extra av våra lediga dagar tillsammans <3

Jag har förälskat mig i denna klockan http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-coral-lomin.php
Korall är ju en färg som är så underbar nu till vår och sommar!

Guldnougaten sa...

Åh, så svårt att välja. Men jag har haft ett gott öga till den här klockan... Såååå fin!

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-peacock-purple-nyhet-1.php

Jag spenderar helst min tid med att fotografera, det är något jag verkligen älskar. Efterbehandligen likaså. Det är bara lite svårt för mig att klämma in det i vardagen, när jag har skola och det är hur mycket som helst att göra där! Men med en ny klocka hade jag kanske kunnat planera min tid mer... ;)

Jag gillar redan CL på fb, och följer redan på Instagram.. Såklart.. ;) Och jag har även anmält mig till nyhets brev... :)) Hoppas, hoppas... :)

Emelie Berglund sa...

Hej!
Jag älskar att spendera min tid med dom som står mig allra närmast! Tillsammns tycker vi om att resa, busa men också att baka! Det är det allra bästa!

Klockan jag skulle vilja ha är denna läckerbit; http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-beluga-chrono-nyhet.php

Jag gillar på facebook, och följer på instagram!

Önskar dig en riktigt fin dag!
Kram från Emelie, Norrköping
emeap064@hotmail.com

EmelieE sa...

Hej!

Vilken härlig tävling! Givetvis vill jag vara med!

Min tid spenderar jag helst med min sambo och vår hund. Jag jobbar oregelbundna tider och har därför ofta mycket egentid mitt i veckorna. Då känns det extra lyxigt att få spendera tid tillsammans med min lilla familj!

Skulle turen vara på min sida så hade jag önskat mig denna skönheten: Rose Lansen
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-rose-lansen.php

Nu håller jag tummarna!

Hälsningar
EmelieE

Sara J sa...

Vilken fantastisk tävling!
Älskar dessa klockor!

För tillfället lägger jag helst min tid på att planera mitt och min blivande mans bröllop som kommer gå av stapeln i sommar! Det är mycket som ska fixa och donas med och många utgifter fram tills dess. Tiden är dyrbar och jag njuter av varje sekund jag får använda till att planera vår stora dag!

Jag har spanat in en klocka som jag dessvärre inte kommer ha råd att införskaffa då alla pengar som tjänas in går direkt till bröllopet. Men visst skulle denna vita klocka sitta fint på min solbrända arm i sommar!? http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ebony-gold-brasco-chrono.php

Passar en nybliven fru tycker jag!

Jag gillar på fb, signar upp för nyhetsbrev och följer på IG.

Kram // Sara J

Lisette sa...

Vilken härlig tävling!
Med en snygg klocka på armen så behövs det inte så mycket mer accessoarer.
Det jag helst spenderar tid på är mitt eget välmående, allt från träning till bra mat till att umgås med mina nära och kära.
Den här klockan tycker jag är supersnygg!!
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-carbon-chrono-nyhet.php
Jag gillar på Fb, får nyhetsbrev och följer på Instagram.
Mvh Lisette

Anonym sa...

Hej!
Åh, så många snygga klockor!
Riktigt svårt att välja, men
valet föll på denna:
http://shop.creativelounge.se/shop/8852/art52/h1123/11651123-origpic-0c93cd.jpg
Triwa Klocka - Siren Brasco Chrono

Just nu går all min vakna tid åt, att vara medmänniska. Försöker hjälpa min svägerska med så mycket det bara går, hennes man, min svåger är svårt sjuk. Så dessa två, behöver allt stöd som går att få. Jag är mycket glad för att jag har tiden, och möjlighet att hjälpa dem. Svårt att komma till Sverige, att inte kunna språket, och behöva hjälp med precis allt..
Jaja, nog om detta jag är glad att jag kan hjälpa till.
Gillar på fb (Marie L-m)
och får nyhetsbrevet.
Hälsn Marie
ragna_marie@hotmail.com

Mirre Syr sa...

Woop,woop vilken underbar tävling!

Ohhh, tänk att få vara vårfin i denna skönhet

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-siren-brasco-chrono.php

Först och främst går min tid till min älskade, fina familj...Livet är så kort så det gäller att njuta av varje stund tillsammans.


Jag sätter mig gärna också framför datorn och läser inspirerande bloggar som denna! Det ger mig så många kreativa ideér till inredning och mode och förgyller vardagen.

Gillar på FB och får nyhetsbrevet sedan tidigare :)

Carro R sa...

Hej,
Varje kväll när barnen har lagt sig, disken är undanstökad och allt är klart för morgondagen så sätter jag mig en stund i soffan. Dricker en kopp kaffe ur min vackraste kaffekopp och tänker i ca 10-15 min över dagen som varit och den som kommer i morgon. Jag har bestämt mig för att bara få tänka positiva tankar: allt jag faktiskt hunnit, ännu en dag som nära o kära mår bra, osv. Denna lilla stund har kommit att betyda så mkt för mig och fått mig att inse alla möjligheter och fantastiska saker som sker i den "gråa vardagen ".


Av alla supersnygga klockor är min favorit: http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-ivory-rose-tan-brasco-crono.php

Jag är anmäld till nyhetsbrevet men har varken FB eller Instagram. Jag är väl typ den enda i Sverige som inte är med men har prioriterat bort det för att få mer tid...

Med vänliga hälsningar Caroline

Frida sa...

Tiden som blir över spenderar jag helst och bäst med min underbara lilla familj. Njuter av mina barn i denna underbara ålder 4 och 1. Tiden går dock lite för fort tyvärr...

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-flaming-niben.php

fahlner@hotmail.com

Anonym sa...

Denna klocka skulle jag kunna tänka mig; http://shop.creativelounge.se/se/art/forhandsbokatriwa-klocka-forhandsboka-triwa-klocka-white-brasco.php

Jag är hemma med mina två barn, 2 och 3,5, och det är det bästa som finns! Men, ibland är det underbart att få sätta sig på ett mysigt café och dricka och äta gott hur länge som helst med en väninna...
sussi.k@netikka.fi

Anonym sa...

1, Åh, jag älskar att tillbringa min tid med min familj och bästa gänget! Om två veckor åker vi, 17 personer, iväg till Italien för att åka skidor och umgås! Ser så mycket fram emot det!

2, Denna fina klocka hade jag gärna haft på handleden o alla i min omgivning skulle bli så avundsjuka :)
http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-nevil-peacock-purple-nyhet-1.php

Länkat o taggat o gud vet allt för att vinna! Hoppas hoppas!

Kram
Jennymn

jennymn@hotmail.com

Viktoria sa...

1: Jag älskar att spendera min tid tillsammans med andra (familj, vänner kollegor, grannar), i gott sällskap spelar tiden liksom ingen roll.

2: Jag är nog ute i sista minuten men alla klockorna är ju urläckra, skulle kunna ha en av varje. Kul med lite färg eller en mer klassisk i silver, mitt val faller på Sterling Steel Nevil

http://shop.creativelounge.se/se/art/triwa-klocka-sterling-steel-nevil.php

Jag skulle nog verkligen behöva en klocka så jag lär mig hålla tiden, när det väl behövs!

Gillar verkligen CL sedan tidigare och har anmält mig till nyhetsbrev, gillat och delat och även Instagram.

Tack för en urkul tävling Hälsningar Viktoria B