söndag 24 februari 2013

SUNNY SUNDAY








Starkt rosa är verkligen suuuperpoppis i vår och riktigt snyggt att ha som accessoar. Passa på att tävla om bla. denna läckra Flamingo Brasco Triwa som är en s/s-13 nyhet och som du kan vinna hos mig just nu. Här hittar du tävlingen!



Tjingeling!



Vaknade upp till solsken denna söndag, inte helt fel alls:)


Kände mig lite halvkrasslig igår när jag kom hem från jobbet. Kanske är mannens baciller som håller på att smitta av sig:S Blev tidigt i säng direkt efter Mello (bäst var Alcazar i går, eller hur;). Känner att jag inte vill bli sjuk nu, vill ha sol och vår och kunna gå på långa sköna powerwalks. Funderar även på om jag känner mig krasslig för jag har slarvat med maten och motionen i veckan (har haft "den där tiden i månaden" denna vecka och verkligen mått urk på grund av det:S)?! Men i morgon är det ny vecka och nya tag (en fin vän, som är superduktig på träning och mat och det där, sa till mig - att om man haft en skit vecka lägger man den bakom sig, grubblar inte för mycket på att man inte skött sig, utan tar nya tag igen, tänker framåt och på sitt mål! Klokt eller hur:).


Hoppas ni har en skön söndag vänner!



KRAM





4 kommentarer:

anettan sa...

Hoppas du mår bättre. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

Home of m sa...

Hoppas att du är bättre idag och känner dig full av energi inför en ny vecka. ;)
Håller med, längtar så till våren nu!

Kram

Anonym sa...

Hej Mia!

Du har väl pluggat till sjuksyrra? Tänkte höra om du har böcker du kan tänkas sälja alt. om du vet vart man kan få tag i böcker ex. "Människokroppen fysiologi och anatomi"? m.m

Har letat på blocket, tradera osv..

Med vänlig hälsning Marie

Anonym sa...

När visar du upp bilder på badrummet? Borde väl vara klart nu....?!
Vill seee !!!
Hälsn. Bea