söndag 17 februari 2013

SNYGGT VÅRNYTT FRÅN R'BELLE TILL TWEENIES

 
 
 
 
Hej hallå vänner!
 
 
 
I helgen har vi kört utrensning i tjejernas garderober. Visst är det så där att det bara slår till och så är typ allt urvuxet!? Här blev det visst en liten nätt lista över vad som måste inhandlas nu till våren!
 
Här kommer inspiration till alla er som också har små kräsna tweenies hemma, där inte vad som helst går hem längre. Alla kläderna kommer från Scotch R'Belle (som blev ett favoritmärke hos alla oss tjejer här hemma för inte alls så länge sedan) och alla kläderna har jag hittat på Luckylittleme.se (som är en riktigt favorit netbutik att handla på till kidsen:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Färger i lite dovare toner det går hem här just nu kan jag säga. Inget får sticka ut och det får inte vara för rosa, för det gillas inte alls (Emma har iofs aldrig varit så rosa, inte alls som lillasyster om man säger så;)! Lite plagg att matcha med jeans eller leggings. Regnjackan, hur fin var inte den?
 
 
 
 
 
 
 
 
Fast just nu så är det visst mysbyx-period som är inne! Man ska tydligen ha det på sig jämt! Kan kanske gå hem om man har sådan här snygga på, men annars så nej tack!
 
Nu ska jag surfa runt och leta efter nya svarta Hunters till båda de små!
 
 
Ha en fin söndag!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Camillasnyahem.se sa...

OOOOHHHHH! Jag blev förälskad i jackan! Den var såååå fin! Om dottern hade varit lite äldre (och haft samma smak som sin mamma) så hade saken varit biff. :)

Ha en fin söndag!

Linruz sa...

Här är det likadant. Allt och då menar jag verkligen allt är urvuxet.

Super snygga saker du hittat där åt tjejerna.
Kram kram
Lina

Anonym sa...

Jisses vad mycket fint!

Ha finaste söndagen fina du!

/J

Anonym sa...

Perfekt inspiration. Måste ha massa nytt till min 8-åring i vår så jag ska genast ta och spana in på Luckylittleme!

Tack!

Kram Marie

alexochcarin sa...

Snygga kläder!
Tycker mjukisarna va ascoola!
Ska spana in dom, bara rädd för att dom inte ryms i min budget..

kram
/A

kim. sa...

Har du rensat och känner att du har kläder "över" i stl 116, 122 och 128 så köper jag mer än gärna!